Obavijesti

Terme Olimia i Terme Tuhelj i dalje u vrhu wellness i spa

Terme Olimia i Terme Tuhelj i dalje u vrhu wellness i spa
6

Terme Olimia i Terme Tuhelj poslovanje vode strategijom stalnog razvoja i unapređenja - sustava poslovanja, infrastrukture te ponude i širine svojih usluga te s vizijom razlikovanja od sličnih usluga i drugih turističkih centara

Terme Olimia i Terme Tuhelj i dalje u vrhu wellness i spa turizma Slovenije i Hrvatske

Terme Olimia i Terme Tuhelj poslovanje vode strategijom stalnog razvoja i unapređenja -  sustava poslovanja, infrastrukture te ponude i širine svojih usluga  te  s  vizijom  razlikovanja od sličnih usluga i drugih turističkih centara. Sukladno  tome,  i  u prošlom razdoblju ulagali su u kapacitete i razvoj novih kvaliteta te ostvarili odlične rezultate. U Termama Olimia u prvih 9. mjeseci ostvareno je 64.230 dolazaka što je za 2,2%  više  nego  u  istom periodu lani te je ostvareno i 237 968 noćenja u 2015. Terme Olimia ostvarile su 12.824.760 prihoda u prvih 9. mjeseci 2015. godine  što  je  2%  više  nego 2014. godine. U ukupnoj strukturu bilježimo porast  stranih  gostiju:  u wellness hotelu Sotelia**** ugostili smo 73,8% stranih  gostiju,  u  hotelu Breza**** 50,2%. 

U 2015. godini smo ponosni na povećanje broja gostiju iz Francuske, Gruzije, Austrije, Srbije, Hrvatske i Crne gore.Velik  iskorak u rezultatima bilježi kupališni segment (Aqualuna, Termalija i Orhidelia) gdje je Terme Olimia posjetilo je 124.548 komercijalnih kupača u  prvih  9.  mjeseci  2015.  što  je 12,9% više nego u istom periodu 2014. godine.  Tome  su uvelike pridonijeli i dani otvorenih vrata početkom ljeta (10.-14.06.) kada je Aqualunu posjetilo više od 7 500 kupača koji su kroz 4 dana  potpuno  besplatno mogli uživati u raznovrsnoj ponudi. To je Aqualunu svrstalo  u sam vrh slovenskih kupališta (Naj kupalište 2015.), a nagradama pridodajemo  i  nagradu  za naj wellness (Wellness Orhidelia – 6. godina za redom).

Zbog  iznimnog  poslovanja,  inovacija  te  ulaganja  u  poslovanje,  FIJET Slovenija  dodijelio  je  Termama  Olimia  i  općina  Podčetrtek, Kristalni triglav za vidljiva dostignuća u slovenskom turizmu.  U  Termama  Tuhelj u prvih 9. mjeseci ostvareno je 27 534 dolaska što je za 5,2%  više  nego  u  istom  periodu  2014.  godine te je u prvih 9. mjeseci ostvareno  64  315  noćenja.  U  2015.  godini  ostvareno je 4.465.000 euro prihoda  u  prvih  9.  mjeseci  2015. godine što je za 7,5% više nego lani. Domaći  gosti  su i dalje najbrojniji gosti u Hotelu WELL**** i čine 50-tak posto svih gostiju. Najveći broj domaćih gostiju je iz Zagreba te iz Istre, a  možemo  istaknuti  da  ima  nešto  više  individualnih  gostiju, a manje organiziranih grupa, i taj trend raste što ukazuje da je atraktivnost Terma Tuhelj  kao  destinacije za idealan wellness odmor na visokom nivou. Drugih 50%  gostiju  čine  stranci,  od  kojih  su  i  dalje  najbrojniji gosti iz Slovenije,  Njemačke,  Austrije  i Italije te BiH, a u srpnju i kolovozu ih ima  i  iz  Belgije,  Danske,  Luksemburga,  Nizozemske, Kanade, Francuske, Israela,  Litve, Novog Zelanda, Kine, Koreje i drugih europskih i svjetskih destinacija.  Porast  stranih  dolazaka  vezan  je  uz internacionalizaciju, poslovanja  čime  su  Terme  Tuhelj  postaje  jedna  od  svjetski poželjnih, destinacija.

Osim  povećanja  dolazaka  stranih  gostiju, u Termama Tuhelj, bilježi se i porastu   komercijalnih   kupača.   Vodeni  planet  posjetilo  je  131  314 komercijalnih  kupača  u  prvih  9 mjeseci što je 8,3% više nego u  prvih 9 mjeseci  2014.  Kako  Vodeni planet sada broji 11 godina svog poslovanja, u periodu  od  2005.  do 2015., najpoznatije kupalište posjetilo je 2.382 820 kupača. Konstantno   ulaganje  u  različitost  sadržaja  te  kreiranje  zanimljivih sadržaja  i  evenata  na  Vodenom planetu, utjecalo je ne samo na povećanje broja kupača nego i je prepoznato i od strane strukovnjaka tako da su Terme Tuhelj  bez  obzira  na  novu i moderniju konkurenciju, ponosni vlasnici 2. nagrade u  kategoriji  Atrakcija godine, podkategorija Rekreacija i zabava koja je dodijeljena na ovogodišnjim Danima turizma u Poreču.

Investicije i noviteti 2015./ 2016.

Terme Olimia  za  2016.  godinu  pripremaju  renovaciju  wellness  hotela Sotelia****s  čija se investicija procjenjuje na 1 mio eura te se završetak radova   planira   do  kraja  2016.  Godine.  U  2017.  godini  planira  se rekonstrukcija bazenskog kompleksa Termalija. Terme  Tuhelj  unaprijedile  su svoje kapacitete uređenjem kampa gdje su se uredile   sanitarne   prostorije   i  ostala  infrastruktura  i  za  zimsko poslovanje.  Uredili  smo  već osnovne preduvjete za daljnji razvoj kampa u Termama  Tuhelj  te cijeli kamp pripojili na postojeći pročišćivač otpadnih voda,  ali i omogućili kvalitetniju infrastrukturu svake parcele. Paralelno uredio  se  i  animacijski  otok  da  bi  se posjetiteljima Vodenog planeta pružila   zabava   kroz   cijelu   godina  (zimska  i  ljetna  pozornica  s događanjima),  a  za 2016. se planira uređenje unutarnjeg kompleksa Vodenog planeta u iznosu oko 150.000 eura čime će se unaprijediti vodeni sadržaji. Selfness – kontinuirana briga o gostima Prateći  trendove  u termalnom i zdravstvenom turizmu, Terme Olimia i Terme Tuhelj  koncipirale  su  nov  trend  u  poslovanju  – selfness. Programi su osmišljeni  su tako da pojedinca prate u otkrivanju najboljeg u njemu samom i  podržavaju  ga  pri  ponovnom  uspostavljanju ravnoteže između fizičkog, emocionalnog  i  duhovnog  nivoa. Izvođači programa s gostima uspostavljaju osoban,  partnerski  odnos,  jer je upravo povjerenje ključno za postizanje rezultata.  A  sve  se  odvija  kroz  odmor,  opuštanje, kretanje, zabavu i učenje,  nenametljivo  i  lagano,  ali s odlukom za promjenu. 

Gosti na svom selfness  putovanju  mogu  upoznati  različite  tehnike vježbanja koje mogu primjenjivati  kod kuće, saznati zašto je vježbanje u termalnoj vodi zdravo za  organizam,  zašto  je dobro piti termalnu vodu, kako pravilno koristiti saunu,  koji  wellness tretmani im pomažu u regeneriranju kože te podizanju energije  te  što  je  to vitalna hrana, kako je pripremati kod kuće i koje začine  i  ulja  koristiti  u svakodnevnoj prehrani. Kako bi se gosti bolje upoznali sa samim selfness-om organiziraju se i posebni energetski selfness dani  i vikendi gdje su gostima na raspolaganju brojne besplatne radionice. 

Promjenom navika u životu utječe se na poboljšavanje psiho-fizičkog razvoja svakog  pojedinca,  a  u  Termama  Olimia i Termama Tuhelj učimo goste kako prihvatiti  sebe  te kako kvalitetnije živjeti. U selfness proces uključeni su  i  djelatnici  koji  služe  kao  primjer gostima te im pomažu da na što jednostavniji način prihvate pozitivne promjene u svom životu.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO Fotograf Lepe Brene: 'Nisam ja pao na nju i slomio joj nogu. Bio sam na drugom kraju'
ZATRPAN JE PORUKAMA

VIDEO Fotograf Lepe Brene: 'Nisam ja pao na nju i slomio joj nogu. Bio sam na drugom kraju'

Dušan Petrović bio je zadužen za fotografiranje Breninog koncerta u Areni. 'Svima nam je nakon sinoćnje večeri trebalo malo vremena da dođemo sebi', poručio je u utorak