Terme Olimia i Terme Tuhelj poslovanje vode strategijom stalnog razvoja i unapređenja - sustava poslovanja, infrastrukture te ponude i širine svojih usluga te s vizijom razlikovanja od sličnih usluga i drugih turističkih centara
Terme Olimia i Terme Tuhelj i dalje u vrhu wellness i spa
Terme Olimia i Terme Tuhelj i dalje u vrhu wellness i spa turizma Slovenije i Hrvatske
Terme Olimia i Terme Tuhelj poslovanje vode strategijom stalnog razvoja i unapređenja - sustava poslovanja, infrastrukture te ponude i širine svojih usluga te s vizijom razlikovanja od sličnih usluga i drugih turističkih centara. Sukladno tome, i u prošlom razdoblju ulagali su u kapacitete i razvoj novih kvaliteta te ostvarili odlične rezultate. U Termama Olimia u prvih 9. mjeseci ostvareno je 64.230 dolazaka što je za 2,2% više nego u istom periodu lani te je ostvareno i 237 968 noćenja u 2015. Terme Olimia ostvarile su 12.824.760 prihoda u prvih 9. mjeseci 2015. godine što je 2% više nego 2014. godine. U ukupnoj strukturu bilježimo porast stranih gostiju: u wellness hotelu Sotelia**** ugostili smo 73,8% stranih gostiju, u hotelu Breza**** 50,2%.
U 2015. godini smo ponosni na povećanje broja gostiju iz Francuske, Gruzije, Austrije, Srbije, Hrvatske i Crne gore.Velik iskorak u rezultatima bilježi kupališni segment (Aqualuna, Termalija i Orhidelia) gdje je Terme Olimia posjetilo je 124.548 komercijalnih kupača u prvih 9. mjeseci 2015. što je 12,9% više nego u istom periodu 2014. godine. Tome su uvelike pridonijeli i dani otvorenih vrata početkom ljeta (10.-14.06.) kada je Aqualunu posjetilo više od 7 500 kupača koji su kroz 4 dana potpuno besplatno mogli uživati u raznovrsnoj ponudi. To je Aqualunu svrstalo u sam vrh slovenskih kupališta (Naj kupalište 2015.), a nagradama pridodajemo i nagradu za naj wellness (Wellness Orhidelia – 6. godina za redom).
Zbog iznimnog poslovanja, inovacija te ulaganja u poslovanje, FIJET Slovenija dodijelio je Termama Olimia i općina Podčetrtek, Kristalni triglav za vidljiva dostignuća u slovenskom turizmu. U Termama Tuhelj u prvih 9. mjeseci ostvareno je 27 534 dolaska što je za 5,2% više nego u istom periodu 2014. godine te je u prvih 9. mjeseci ostvareno 64 315 noćenja. U 2015. godini ostvareno je 4.465.000 euro prihoda u prvih 9. mjeseci 2015. godine što je za 7,5% više nego lani. Domaći gosti su i dalje najbrojniji gosti u Hotelu WELL**** i čine 50-tak posto svih gostiju. Najveći broj domaćih gostiju je iz Zagreba te iz Istre, a možemo istaknuti da ima nešto više individualnih gostiju, a manje organiziranih grupa, i taj trend raste što ukazuje da je atraktivnost Terma Tuhelj kao destinacije za idealan wellness odmor na visokom nivou. Drugih 50% gostiju čine stranci, od kojih su i dalje najbrojniji gosti iz Slovenije, Njemačke, Austrije i Italije te BiH, a u srpnju i kolovozu ih ima i iz Belgije, Danske, Luksemburga, Nizozemske, Kanade, Francuske, Israela, Litve, Novog Zelanda, Kine, Koreje i drugih europskih i svjetskih destinacija. Porast stranih dolazaka vezan je uz internacionalizaciju, poslovanja čime su Terme Tuhelj postaje jedna od svjetski poželjnih, destinacija.
Osim povećanja dolazaka stranih gostiju, u Termama Tuhelj, bilježi se i porastu komercijalnih kupača. Vodeni planet posjetilo je 131 314 komercijalnih kupača u prvih 9 mjeseci što je 8,3% više nego u prvih 9 mjeseci 2014. Kako Vodeni planet sada broji 11 godina svog poslovanja, u periodu od 2005. do 2015., najpoznatije kupalište posjetilo je 2.382 820 kupača. Konstantno ulaganje u različitost sadržaja te kreiranje zanimljivih sadržaja i evenata na Vodenom planetu, utjecalo je ne samo na povećanje broja kupača nego i je prepoznato i od strane strukovnjaka tako da su Terme Tuhelj bez obzira na novu i moderniju konkurenciju, ponosni vlasnici 2. nagrade u kategoriji Atrakcija godine, podkategorija Rekreacija i zabava koja je dodijeljena na ovogodišnjim Danima turizma u Poreču.
Investicije i noviteti 2015./ 2016.
Terme Olimia za 2016. godinu pripremaju renovaciju wellness hotela Sotelia****s čija se investicija procjenjuje na 1 mio eura te se završetak radova planira do kraja 2016. Godine. U 2017. godini planira se rekonstrukcija bazenskog kompleksa Termalija. Terme Tuhelj unaprijedile su svoje kapacitete uređenjem kampa gdje su se uredile sanitarne prostorije i ostala infrastruktura i za zimsko poslovanje. Uredili smo već osnovne preduvjete za daljnji razvoj kampa u Termama Tuhelj te cijeli kamp pripojili na postojeći pročišćivač otpadnih voda, ali i omogućili kvalitetniju infrastrukturu svake parcele. Paralelno uredio se i animacijski otok da bi se posjetiteljima Vodenog planeta pružila zabava kroz cijelu godina (zimska i ljetna pozornica s događanjima), a za 2016. se planira uređenje unutarnjeg kompleksa Vodenog planeta u iznosu oko 150.000 eura čime će se unaprijediti vodeni sadržaji. Selfness – kontinuirana briga o gostima Prateći trendove u termalnom i zdravstvenom turizmu, Terme Olimia i Terme Tuhelj koncipirale su nov trend u poslovanju – selfness. Programi su osmišljeni su tako da pojedinca prate u otkrivanju najboljeg u njemu samom i podržavaju ga pri ponovnom uspostavljanju ravnoteže između fizičkog, emocionalnog i duhovnog nivoa. Izvođači programa s gostima uspostavljaju osoban, partnerski odnos, jer je upravo povjerenje ključno za postizanje rezultata. A sve se odvija kroz odmor, opuštanje, kretanje, zabavu i učenje, nenametljivo i lagano, ali s odlukom za promjenu.
Gosti na svom selfness putovanju mogu upoznati različite tehnike vježbanja koje mogu primjenjivati kod kuće, saznati zašto je vježbanje u termalnoj vodi zdravo za organizam, zašto je dobro piti termalnu vodu, kako pravilno koristiti saunu, koji wellness tretmani im pomažu u regeneriranju kože te podizanju energije te što je to vitalna hrana, kako je pripremati kod kuće i koje začine i ulja koristiti u svakodnevnoj prehrani. Kako bi se gosti bolje upoznali sa samim selfness-om organiziraju se i posebni energetski selfness dani i vikendi gdje su gostima na raspolaganju brojne besplatne radionice.
Promjenom navika u životu utječe se na poboljšavanje psiho-fizičkog razvoja svakog pojedinca, a u Termama Olimia i Termama Tuhelj učimo goste kako prihvatiti sebe te kako kvalitetnije živjeti. U selfness proces uključeni su i djelatnici koji služe kao primjer gostima te im pomažu da na što jednostavniji način prihvate pozitivne promjene u svom životu.
Bitka za Pantovčak može početi: Evo tko su kandidati za izbore, a i tko nije uspio skupiti potpise...
VIDEO Fotograf Lepe Brene: 'Nisam ja pao na nju i slomio joj nogu. Bio sam na drugom kraju'
FOTO Luksuz, izrezi i elegancija: Ovo su sve odjevne kombinacije Lepe Brene iz zagrebačke Arene