Obavijesti

Terme Olimia i Terme Tuhelj i dalje u vrhu wellness i spa

Terme Olimia i Terme Tuhelj i dalje u vrhu wellness i spa
6

Terme Olimia i Terme Tuhelj poslovanje vode strategijom stalnog razvoja i unapređenja - sustava poslovanja, infrastrukture te ponude i širine svojih usluga te s vizijom razlikovanja od sličnih usluga i drugih turističkih centara

Terme Olimia i Terme Tuhelj i dalje u vrhu wellness i spa turizma Slovenije i Hrvatske

Terme Olimia i Terme Tuhelj poslovanje vode strategijom stalnog razvoja i unapređenja -  sustava poslovanja, infrastrukture te ponude i širine svojih usluga  te  s  vizijom  razlikovanja od sličnih usluga i drugih turističkih centara. Sukladno  tome,  i  u prošlom razdoblju ulagali su u kapacitete i razvoj novih kvaliteta te ostvarili odlične rezultate. U Termama Olimia u prvih 9. mjeseci ostvareno je 64.230 dolazaka što je za 2,2%  više  nego  u  istom periodu lani te je ostvareno i 237 968 noćenja u 2015. Terme Olimia ostvarile su 12.824.760 prihoda u prvih 9. mjeseci 2015. godine  što  je  2%  više  nego 2014. godine. U ukupnoj strukturu bilježimo porast  stranih  gostiju:  u wellness hotelu Sotelia**** ugostili smo 73,8% stranih  gostiju,  u  hotelu Breza**** 50,2%. 

U 2015. godini smo ponosni na povećanje broja gostiju iz Francuske, Gruzije, Austrije, Srbije, Hrvatske i Crne gore.Velik  iskorak u rezultatima bilježi kupališni segment (Aqualuna, Termalija i Orhidelia) gdje je Terme Olimia posjetilo je 124.548 komercijalnih kupača u  prvih  9.  mjeseci  2015.  što  je 12,9% više nego u istom periodu 2014. godine.  Tome  su uvelike pridonijeli i dani otvorenih vrata početkom ljeta (10.-14.06.) kada je Aqualunu posjetilo više od 7 500 kupača koji su kroz 4 dana  potpuno  besplatno mogli uživati u raznovrsnoj ponudi. To je Aqualunu svrstalo  u sam vrh slovenskih kupališta (Naj kupalište 2015.), a nagradama pridodajemo  i  nagradu  za naj wellness (Wellness Orhidelia – 6. godina za redom).

Zbog  iznimnog  poslovanja,  inovacija  te  ulaganja  u  poslovanje,  FIJET Slovenija  dodijelio  je  Termama  Olimia  i  općina  Podčetrtek, Kristalni triglav za vidljiva dostignuća u slovenskom turizmu.  U  Termama  Tuhelj u prvih 9. mjeseci ostvareno je 27 534 dolaska što je za 5,2%  više  nego  u  istom  periodu  2014.  godine te je u prvih 9. mjeseci ostvareno  64  315  noćenja.  U  2015.  godini  ostvareno je 4.465.000 euro prihoda  u  prvih  9.  mjeseci  2015. godine što je za 7,5% više nego lani. Domaći  gosti  su i dalje najbrojniji gosti u Hotelu WELL**** i čine 50-tak posto svih gostiju. Najveći broj domaćih gostiju je iz Zagreba te iz Istre, a  možemo  istaknuti  da  ima  nešto  više  individualnih  gostiju, a manje organiziranih grupa, i taj trend raste što ukazuje da je atraktivnost Terma Tuhelj  kao  destinacije za idealan wellness odmor na visokom nivou. Drugih 50%  gostiju  čine  stranci,  od  kojih  su  i  dalje  najbrojniji gosti iz Slovenije,  Njemačke,  Austrije  i Italije te BiH, a u srpnju i kolovozu ih ima  i  iz  Belgije,  Danske,  Luksemburga,  Nizozemske, Kanade, Francuske, Israela,  Litve, Novog Zelanda, Kine, Koreje i drugih europskih i svjetskih destinacija.  Porast  stranih  dolazaka  vezan  je  uz internacionalizaciju, poslovanja  čime  su  Terme  Tuhelj  postaje  jedna  od  svjetski poželjnih, destinacija.

Osim  povećanja  dolazaka  stranih  gostiju, u Termama Tuhelj, bilježi se i porastu   komercijalnih   kupača.   Vodeni  planet  posjetilo  je  131  314 komercijalnih  kupača  u  prvih  9 mjeseci što je 8,3% više nego u  prvih 9 mjeseci  2014.  Kako  Vodeni planet sada broji 11 godina svog poslovanja, u periodu  od  2005.  do 2015., najpoznatije kupalište posjetilo je 2.382 820 kupača. Konstantno   ulaganje  u  različitost  sadržaja  te  kreiranje  zanimljivih sadržaja  i  evenata  na  Vodenom planetu, utjecalo je ne samo na povećanje broja kupača nego i je prepoznato i od strane strukovnjaka tako da su Terme Tuhelj  bez  obzira  na  novu i moderniju konkurenciju, ponosni vlasnici 2. nagrade u  kategoriji  Atrakcija godine, podkategorija Rekreacija i zabava koja je dodijeljena na ovogodišnjim Danima turizma u Poreču.

Investicije i noviteti 2015./ 2016.

Terme Olimia  za  2016.  godinu  pripremaju  renovaciju  wellness  hotela Sotelia****s  čija se investicija procjenjuje na 1 mio eura te se završetak radova   planira   do  kraja  2016.  Godine.  U  2017.  godini  planira  se rekonstrukcija bazenskog kompleksa Termalija. Terme  Tuhelj  unaprijedile  su svoje kapacitete uređenjem kampa gdje su se uredile   sanitarne   prostorije   i  ostala  infrastruktura  i  za  zimsko poslovanje.  Uredili  smo  već osnovne preduvjete za daljnji razvoj kampa u Termama  Tuhelj  te cijeli kamp pripojili na postojeći pročišćivač otpadnih voda,  ali i omogućili kvalitetniju infrastrukturu svake parcele. Paralelno uredio  se  i  animacijski  otok  da  bi  se posjetiteljima Vodenog planeta pružila   zabava   kroz   cijelu   godina  (zimska  i  ljetna  pozornica  s događanjima),  a  za 2016. se planira uređenje unutarnjeg kompleksa Vodenog planeta u iznosu oko 150.000 eura čime će se unaprijediti vodeni sadržaji. Selfness – kontinuirana briga o gostima Prateći  trendove  u termalnom i zdravstvenom turizmu, Terme Olimia i Terme Tuhelj  koncipirale  su  nov  trend  u  poslovanju  – selfness. Programi su osmišljeni  su tako da pojedinca prate u otkrivanju najboljeg u njemu samom i  podržavaju  ga  pri  ponovnom  uspostavljanju ravnoteže između fizičkog, emocionalnog  i  duhovnog  nivoa. Izvođači programa s gostima uspostavljaju osoban,  partnerski  odnos,  jer je upravo povjerenje ključno za postizanje rezultata.  A  sve  se  odvija  kroz  odmor,  opuštanje, kretanje, zabavu i učenje,  nenametljivo  i  lagano,  ali s odlukom za promjenu. 

Gosti na svom selfness  putovanju  mogu  upoznati  različite  tehnike vježbanja koje mogu primjenjivati  kod kuće, saznati zašto je vježbanje u termalnoj vodi zdravo za  organizam,  zašto  je dobro piti termalnu vodu, kako pravilno koristiti saunu,  koji  wellness tretmani im pomažu u regeneriranju kože te podizanju energije  te  što  je  to vitalna hrana, kako je pripremati kod kuće i koje začine  i  ulja  koristiti  u svakodnevnoj prehrani. Kako bi se gosti bolje upoznali sa samim selfness-om organiziraju se i posebni energetski selfness dani  i vikendi gdje su gostima na raspolaganju brojne besplatne radionice. 

Promjenom navika u životu utječe se na poboljšavanje psiho-fizičkog razvoja svakog  pojedinca,  a  u  Termama  Olimia i Termama Tuhelj učimo goste kako prihvatiti  sebe  te kako kvalitetnije živjeti. U selfness proces uključeni su  i  djelatnici  koji  služe  kao  primjer gostima te im pomažu da na što jednostavniji način prihvate pozitivne promjene u svom životu.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

'Ja sam prosječna, a muž mi je prezgodan. Svi me pitaju kako imam samopouzdanja uz njega'
ŠALA NA SVOJ RAČUN

'Ja sam prosječna, a muž mi je prezgodan. Svi me pitaju kako imam samopouzdanja uz njega'

Hazel se ne srami priznati da ima supruga koji je zgodniji od nje, niti da ju to uopće ne smeta. Kako kaže, sigurna je u njihovom odnosu i u svojoj se koži osjeća odlično

Sprej WD-40 većina ima, ali ne zna što znači njegova kratica: Iznenadit ćete se odgovorom
JESTE LI ZNALI?

Sprej WD-40 većina ima, ali ne zna što znači njegova kratica: Iznenadit ćete se odgovorom

Za sprej WD-40 manje ili više svi znaju. Pomaže u rješavanju više od 2000 problema, a sada su se mnogi iznenadili kada su otkrili da ta kratica znači 'Water Displacement', a evo što broj 40 predstavlja
Najbizarnije igrice Hrvata u krevetu: Probali su s puževima. Zapeli su mu, znate već gdje...
PUŽ MUŽ VADI ROGE VAN!

Najbizarnije igrice Hrvata u krevetu: Probali su s puževima. Zapeli su mu, znate već gdje...

Dežurni liječnik zasukao je rukave i pokušao ih je 'evakuirati', no spašavanje je propalo. Pokušali su i druge tehnike, a da stvar bude gora, muškarcu je partnerica u uretru ugurala i kapaljku!