Obavijesti

Tech

Komentari 24

Testirali smo Mitsubishi ASX: Neodoljiva stara japanska škola

Testirali smo Mitsubishi ASX: Neodoljiva stara japanska škola
4

Rijetko koji automobil već na prvi susret ulijeva ovoliko povjerenje. Je li to zbog imena koje je povezano s kvalitetom i trajnošću ili zbog konkretnog auta?

Čim prvi put sjednete u ASX dobijete dojam da ste na poznatom mjestu i da se osjećate sigurno. 

Obnovljeni ASX je jednostavno automobil koji se u vožnji ponaša kao da je isklesan od jednog komada. Kvaliteta izrade je veliki plus, a dojam kvari jedino dizajn unutrašnjosti koji je, tipično za Mitsubishi, svojeglav i zastario. Ponuda prostora je na najvišoj razini za kompaktni SUV, ASX se i izvana i iznutra doima većim nego što zapravo jest.

Najbolji dio ASX-a su njegov pogon i ponašanje u vožnji. Motor starog kova s čak 2,3 litre obujma (iako ga Mitsubishi zove 2.2) razvija 150 KS i pršti od ogromnog momenta. Izuzetno je elastičan u svakom režimu vožnje, a međuubrzanja su vrhunska. Automatski mjenjač radi besprijekorno, a ponašanje čitavog auta u vožnji je vrhunsko. Oduševljavaju 4x4 pogon, upravljač, ovjes i krutost karoserije. Oprema je vrhunska tako da cijena, u usporedbi s konkurentima, i nije previsoka. 

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1540 kg
dimenzije: 430x181x163 cm
obujam: 2268 ccm
snaga: 110 kW/150 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 10,8 s
najveća brzina: 190 km/h
potrošnja: 5,8 l/100 km
cijena: 250.900 kn (testni model)   247.900 kn (bez doplata)

Testitani Mitsubishi ASX 2.2 DI-D Intense Plus u opremi ima 4x4 pogon, 18” naplatke, grijana sjedala, ksenonska svjetla, zaslon osjetljiv na dodir, automatsku klimu...

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 24
Europa stisnula kočnicu: motori s unutarnjim izgaranjem ipak ostaju i nakon 2035. godine
AUTO VIJESTI ZA BUDUĆNOST

Europa stisnula kočnicu: motori s unutarnjim izgaranjem ipak ostaju i nakon 2035. godine

Europska unija više više ne cilja na potpunu zabranu motora s unutarnjim izgaranjem nakon 2035. godine. Umjesto toga otvara vrata nastavku prodaje benzinaca i dizelaša, ali na e-goriva i druga “čista” goriva, što je veliki zaokret u odnosu na prvotni plan.
Isplati li se čekati Galaxy S26? Ovo su stvari koje će donijeti
PET NOVITETA

Isplati li se čekati Galaxy S26? Ovo su stvari koje će donijeti

Jedna od najvećih zamjerki Samsungovim top modelima godinama je bilo sporije punjenje u odnosu na konkurenciju. Čini se da S26 Ultra to konačno ispravlja.