Obavijesti

Tech

Komentari 3

10 nepravedno zanemarenih igara posljednjeg desetljeća

10 nepravedno zanemarenih igara posljednjeg desetljeća
1

Volja je tu, ambicija je tu, čak su i dobre ocjene tu, no kada ne ide, jednostavno... ne ide. Ove je igre konkurencija na tržištu jednostavno "pojela"

Što zbog aktualnog stanja na tržištu, što zbog prevelike konkurencije u žanru - nekim igrama jednostavno nije bilo suđeno da uspiju, bez obzira što su nudile vrlo dobru kvalitetu; možda čak i bolju u odnosu na nešto razvikanije naslove. Predstavljamo vam vrlo dobre naslove koje je konkurencija na tržištu jednostavno "pojela", te upravo zato nisu niti stigli do većeg broja igrača.

Napominjemo da lista nije kronološki poredana. 

Spec Ops: The Line

Biti dobar ponekad jednostavno nije dovoljno, a ogledni primjer za to je Spec Ops: The Line, jedna od najboljih zanemarenih pucačina posljednjeg desetljeća. Spec Ops: The Line je možda nudio prilično generičan gameplay, ali je zato fantastična radnja ta koja vas je vukla da igrate dalje i dalje. 

Pure

Pure je izuzetno zabavna simulacija quadova fantastičnog grafičkog izgleda (za tadašnje doba) i vrlo zaraznog gameplaya. Doduše, quadovi, ATV i slične simulacije ciljaju na vrlo uzak krug kupaca, stoga Pure se komercijalno baš nije proslavio.

 Risen

Akcijski RPG naslov koji ne nudi ništa značajno novo, ali one poznate stvari izvodi na vrlo dobar način? To je ukratko Risen, naslov njemačkog razvojnog studija Piranha Bytes poznatog po (bugovitoj) Gothic franšizi. Risen na tržištu nije uspio i zbog činjenice što je izašao neposredno nakon velikog hita Demons Soul. Ipak, Risen je postao trilogija, što naposljetku i nije tako loše.

Kompletnu listu zanemarenih igara pogledajte na IGN Adria.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 3
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.