Obavijesti

Tech

Komentari 4

Astronauti će s ovim robotskim odijelima biti poput Iron Mana

Astronauti će  s ovim robotskim odijelima biti poput Iron Mana
4

Robotsko odijelo teško 25 kilograma moglo bi se koristiti kao sprava za vježbanje u svemiru, ali i poslužiti kao dodatna snaga astronautima na drugim planetima

Iako robotsko odijelo X1 na kojem radi NASA, neće moći ono što može Iron Man u filmovima, tehnologija koju razvijaju znanstvenici, mogla bi u budućnosti pomoći astronautima da ostanu zdraviji u svemiru, ali i olakšati im misije na drugim planetima. Istovremeno, tehnologija bi se mogla koristiti u rehabilitaciji, ali i kao pomoć u hodanju za paraplegičare. 

Projekt se temelji na programu Robonaut 2, robotu na Međunarodnoj svemirskoj postaji, a radi se o tome da bi ljudi mogli odjenuti 25 kilograma teško odijelo s motoriziranim zglobovima. Ono što ga razlikuje od sličnih odijela je da može biti dodatna snaga, ali i opterećenje. To će biti korisno u svemiru, gdje nema gravitacije te funkcionirati kao svojevrsna sprava za vježbanje koja ne zauzima puno mjesta na postaji.  

Iz NASA-e navode kako se projekt nalazi u istraživačkoj fazi tako da ne treba u skorije vrijeme očekivati robotska odijela na astronautima

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 4
Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju
PUNO BOLJE ISKUSTVO

Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju

Prije ove nadogradnje, odgovori na lokalne upite u Geminiju uglavnom su se sastojali od tekstualnih opisa s malom, često neuglednom kartom na samom dnu. Sada je situacija obrnuta.
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.