Sastavljanje plana može se činiti kao logičan dio postavljanja ciljeva, ali iznenađujuće puno ljudi ovaj važan korak prepušta slučaju
Bez obzira gdje se nalazili sada, na samom početku ili već nadomak cilju, danas biste trebali učiniti barem nešto kako biste se približili onome što vam je važno
Većina ljudi misli da je karizma nešto mistično, gotovo nemoguće objasniti. Misle da je to kvaliteta koja se stječe samo rođenjem. No nije tako
Vjerujete li da nešto možete učiniti, zaista to i možete. Najvažniji dan u našem životu je onaj kada odlučimo preuzeti potpunu odgovornost za sebe i svoj stav
Uspjeh možemo definirati kao napredovanje u ostvarenju prethodno postavljenog cilja. Želite li postati uspješniji, promjene i poboljšanja su nužni
Čime god da se bavite, u kojoj god da ste branši, i više je nego potrebno da postanete dobri slušatelji. Slušanje je vještina koja se uči i razvija.
Kako biste uspješno ostvarili ciljeve i oblikovali život kakav želite, morat ćete postati izvrsni u odbijanju svih stvari i ljudi koji vas odvlače od onoga što vam je važno
Vaš karakter vaša je najveća imovina. Karakter se može ojačati i izgraditi. Da biste u tome uspjeli promatrajte neko vrijeme glavne dijelove svog života
Ovotjedna kolumna govori o važnosti strasti i uživanju u svakodnevnim poslovima. Zašto je bitno raditi ono što nas ispunjuje i zašto je važno imati pravi stav
O upravljanju financijama u vrijeme kada je mnogima teško financijski "isplivati" pomalo je nezahvalna zadaća. Inga Lalić u novom tekstu progovara upravo o tome
Efektivno upravljanje prodajnim timom može biti prekretnica za uspjeh u poslovanju. Prodajnom timu je potrebna podrška voditelja prodaje, managera ili vlasnika tvrtke
Kraj jedne i početak druge godine idealno je vrijeme za napraviti rezime i donijeti nove odluke. Spremnost na cjeloživotno učenje treba biti jedna od takvih odluka
Svakodnevno se susrećemo s privatnim i poslovnim problemima koje treba rješavati. Neki od njih su sitni i beznačajni, dok su drugi krupni i zadaju nam glavobolje
Inga Lalić u novom tekstu progovara o nečemu što je bitno za svakoga: o optimizmu. Jeste li optimistični? Ako niste, zašto niste?
Većina odluka koje donosimo pogrešna je jer ih uzimamo samo na temelju naših pretpostavki. Što je potrebno za donošenje ispravnijih odluka, donosi Inga Lalić
U novom tekstu kolumnistica Inga Lalić piše o važnosti izrade prodajnog plana. Kako možete uložiti vrijeme i novac u razvoj prodajnih vještina?
Kada svoju prodajnu prezentaciju osmislite unaprijed i održite je na učinkovit način, pitanje cijene pojavit će se tek na kraju, kada kupac već donese odluku o kupnji
Jedna od najčešćih pogrešaka koju prodavači rade jest da nude kupcima svoje proizvode ili usluge tako da im ispričaju sve što znaju o tim proizvodima i uslugama
Jedan od razloga zašto ste krenuli u poduzetništvo jest stvaranje i izgradnja kapitala. A to nije moguće postići ako ne prodate svoje ideje, proizvode ili usluge
Ovog tjedna Inga Lalić piše o važnosti financijskog planiranja i postavljanju pravih ciljeva: Koliki profit želite imati? Koja je vaša neto vrijednost?
Iskoristi svoj Oranž