Obavijesti

Dodijeljena priznanja Mladi Kreativni Chevrolet za 2013.

Dodijeljena priznanja Mladi Kreativni Chevrolet za 2013.
4

U čast pobjednika europskog natječaja za umjetnost i dizajn Mladi Kreativni Chevrolet (MKC) za 2013. godinu, Chevrolet je u Manchesteru spojio dvije naizgled nepovezane strasti: umjetnost i nogomet.

MANCHESTER , Ujedinjeno Kraljevstvo – U čast pobjednika europskog natječaja za umjetnost i dizajn Mladi Kreativni Chevrolet (MKC) za 2013. godinu, Chevrolet je u Manchesteru spojio dvije naizgled nepovezane strasti: umjetnost i nogomet. Svečanost dodjele MKC 2013 održala se od 25. do 27. listopada, a okupila je pobjednike i posebne goste koji su uživali u jedinstvenom programu osmišljenom na temu globalnog fenomena nogometa, koja je bila i kreativno ishodište ovogodišnjeg natječaja. Tema je izvorno nadahnuta Chevroletovom naglašenom potporom nogometu i njegovim navijačima kroz sponzorstva momčadi Premier lige, Manchester United i Liverpool FC te američkog nogometnog saveza, ali i kroz ambiciozni projekt One World Futbol.

Aplauz za pobjednike

Kako bi se našli u pravom raspoloženju za ono što ih je čekalo, 21 europski pobjednik – uključujući i hrvatski dvojac s Akademije dramske umjetnosti Dinu Šertovića i Darija Belića – posjetili su Old Trafford, legendarni dom prvaka Premier lige Manchester Uniteda. Bivša igračka zvijezda Uniteda i legenda kluba Denis Irwin, koji je ovdje igrao od 1990. do 2002. godine, pridružio im se u obilasku te je zajedno s njima prisustvovao svečanoj večeri s dodjelom priznanja.

Službeni početak svečanosti obilježio je Chevrolet Photo Night, umjetnička manifestacija koja se održala u atraktivnom prostoru Dukes 92, koji zahvaljujući svom specifičnom uređenju i položaju uz kanale posjetitelja u trenu vraća u nekadašnju industrijsku prošlost Manchestera. Direktor za komunikacije Chevroleta Europe Vijay Iyer i legenda Manchester Uniteda Denis Irwin dodijelili su nagrade pobjednicima europskog natječaja Mladi Kreativni Chevrolet 2013 u kategorijama mode, fotografije, videa i vizualnih umjetnosti. Iyer je izjavio: "Posebno smo ponosni na ovogodišnje pobjednike, koji su na kreativne zadatke odgovorili vitalnošću i energijom, čime smo dobili potpuni nogometni i navijački doživljaj. Uvijek je inspirativno vidjeti kako mladi umjetnici i dizajneri pristupaju marci Chevrolet i, u ovom slučaju, našoj podršci nogometnim navijačima diljem svijeta".

Fotografija u središtu pozornosti

Kao dio Chevrolet Foto večeri, gosti su imati prilike sudjelovati u panel diskusiji s priznatim fotografima kao što su Stuart Roy Clarke, Peter Dench, Jocelyn Bain Hogg i James O. Jenkins. Televizijska voditeljica Claire Smith vodila je debatu Ulična fotografija: umjetnost, sociologija ili dobar tajming?, čiji je cilj bio rasvijetliti jedan od najzanimljivijih i najmanje poznatih žanrova fotografije, onaj ulični. Očekivane teme za raspravu kretale su se u rasponu od filozofskih - značenje ulične fotografije za društvo i za fotografa – do praktičnih, koje pokrivaju različite tehnike snimanja, tehnologiju i etička pitanja.

Vijay Iyer, direktor za komunikacije Chevrolet Europe, dodao je: “Baš kao što je Chevrolet oduvijek posvećen otkrićima i pronalasku novih putova, i u figurativnom i u doslovnom smislu, ulična fotografija je posvećena potrazi i mogućnosti da ovjekovječi ono neočekivano u svakodnevnom životu". 

Predsjednik i izvršni direktor Chevroleta Europe Thomas Sedran izjavio je: "Fotografija ima  ključnu ulogu za svaku globalnu potrošačku marku, ali posebno za kultni automobilski brend kao što je Chevrolet. Od visoko stilizirane do sirovo hrabre i autentične, fotografija je od vitalnog značaja za dokumentiranje naše prošlosti i stvaranje smislenih veza među ljudima širom svijeta". 

Nogomet u žarištu

Drugoga dana programa, pobjednici natječaja i posebni gosti imali su prilike uroniti u svijet ulične fotografije u kontekstu najpopularnijeg nogometnog kluba na svijetu, Manchester Uniteda. Uvaženi panelisti vodili su praktične radionice za dokumentiranje autentičnog navijačkog iskustva utakmice Premier lige između Manchester Uniteda i Stoke Cityja.

Voditelj radionice Stuart Roy Clarke, i sam veliki ljubitelj nogometa, primijetio je: "Nogomet nudi svojevrstan eskapizam, ali i realizam, kakve ljudi ne mogu dobiti nigdje drugdje. Zbog toga se osjećaju stvarnijima i življima nego ikad. Biti ujedinjen s potpunim strancima; ne poznavati navijača do vas, ali navijati zajedno s njim za isti tim. To je bdijenje i borba života jer većina momčadi zapravo nikada neće osvojiti ništa. Mislim da je tu riječ o izgradnji karaktera. No, to ne znači da nerijetko u svemu tome istovremeno ne vidim i običnu besmislicu" (intervju, Oh Comely, srpanj 2013.).

Za zatvaranje svečanosti dodjele nagrada, Clarke je vodio privatno razgledavanje njegove izložbe Domovi nogometa, postavljene u Nacionalnom nogometnom muzeju.

Fotografije i videozapisi sa svečanosti moći će se naći na sljedećim kanalima: 

Flick.com
Instagram
Twitter
Facebook
Youtube

Novinarski materijali, izbor fotografija i video zapisa može se naći na:  Media.ChevroletEurope.com

O natječaju Mladi Kreativni Chevrolet

Mladi Kreativni Chevrolet je godišnje europsko natjecanje u umjetnosti i dizajnu za studente primijenjenih umjetnosti. Kompanija Chevrolet Europe pokrenula je natječaj 2007. s ciljem poticanja kretivnosti i pružanja podrške mladim umjetnicima tijekom ranih faza njihovih karijera. Od 2007. do 2013. pred mlade umjetnike postavljali su se izazovi u obliku kreativnih zadataka u odabranim kategorijama primijenjenih umjetnosti poput mode, fotografije, videa i vizualnih umjetnosti. Više informacija o natječaju potražite na web-stranicama ili Facebook-u.

O Chevroletu

Osnovan 1911. u Detroitu, Chevrolet je četvrti po veličini svjetski automobilski brand koji godišnje prodaje gotovo pet milijuna automobila i kamiona u više od 140 država. Chevrolet svojim kupcima nudi štedljive automobile visokih performansi, izražajnog dizajna, visoke kvalitete, opremljene Chevrolet MyLink tehnologijom. Ponuda u Europi uključuje gradske automobile Spark i Aveo, mali SUV Trax, kompaktni Cruze, obiteljski jednovolumen Orlando, kompaktni SUV Captivu, srednje veliku limuzinu Malibu, legendarne sportske automobile Camaro i Corvette te Volt, električni automobil s produljenim dosegom. Za više informacija posjetite chevroleteurope.com ili media.chevroleteurope.com.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

'Ja sam prosječna, a muž mi je prezgodan. Svi me pitaju kako imam samopouzdanja uz njega'
ŠALA NA SVOJ RAČUN

'Ja sam prosječna, a muž mi je prezgodan. Svi me pitaju kako imam samopouzdanja uz njega'

Hazel se ne srami priznati da ima supruga koji je zgodniji od nje, niti da ju to uopće ne smeta. Kako kaže, sigurna je u njihovom odnosu i u svojoj se koži osjeća odlično

Trenerica pokazala svoje tijelo bez poziranja i filtera: 'Muškarci mi govore da sam odvratna...'
ŽELI NADAHNUTI DRUGE

Trenerica pokazala svoje tijelo bez poziranja i filtera: 'Muškarci mi govore da sam odvratna...'

Iako je zbog svojih fotografija na Instagramu dobila brojne ružne komentare na račun svog izgleda, Molly to je nije spriječilo da i dalje širi poruku da je svako tijelo lijepo na svoj način
UŽIVO Rafalei  slijeću na Pleso
PRATITE NA 24SATA

UŽIVO Rafalei slijeću na Pleso

Povijesnim preletom od vojne baze kod Bordeauxa u Zagreb stiže prvih šest od ukupno 12 borbenih zrakoplova Rafalea koje je Hrvatska naručila od Francuske