Viral

Bivši šef NASA-e: Uskoro ćemo kontaktirati vanzemaljce, naš nivo znanja svakodnevno raste

Naš napredak je ogroman i naše znanje o svemiru raste iz dana u dan. Puno planeta koje smo otkrili nalaze se na 'položajima' povoljnima za život, navodi umirovljeni znanstvenik.

Jim Green cijeli je svoj život radio za NASA-u. Ukupno je u ovoj organizaciji proveo 40 godina, a u mirovinu je otišao s pozicije glavnog znanstvenika jednog od istraživačkih odjela. U razgovoru za BBC podijelio je svoja razmišljanja o vanzemaljcima i istraživanju svemira.

Ovako zvuči crna rupa: NASA po prvi puta objavila audio snimke prilagođene ljudskom sluhu

Iako je i prije zastupao tezu kako vanzemaljci sigurno postoje, sad je otišao korak dalje. Siguran je da će ljudi u narednih nekoliko godina ostvariti kontakt s njima.

-  Naš napredak je ogroman i naše znanje o svemiru raste iz dana u dan. Puno planeta koje smo otkrili nalaze se na 'položajima' povoljnima za život, dovoljno udaljenim od zvijezda i ti planeti mogu sadržavati vodu - govori na početku Green i odmah nastavlja:

Šokantno upozorenje profesora s Oxforda: Riskiramo invaziju i kraj vrste, zaustavite taj projekt

- I ne samo u tekućem obliku, već u svim agregatnim stanjima, što je za nas jedna od oznaka života. Pronalazimo planete koje su pogodne za život - veli umirovljeni znanstvenik.

'Vanzemaljci su pokušali početi 3. svjetski rat, kad smo prijavili čudne stvari, upozorili su nas...'
'Vanzemaljci su  pokušali početi 3. svjetski rat, kad smo prijavili čudne stvari, upozorili su nas...'

Dalje govori kako će nam novi teleskopi omogućiti bliži prikaz drugih planeta i stanja u njihovoj atmosferi, što će nas, po njemu, dovesti do ogromnih otkrića i naposljetku kontakta s vanzemaljcima.

Direktor NASA-e: Vanzemaljce će pronaći umjetna inteligencija koju imamo, ljudi su prespori...

- Mislim da ćemo u idućih nekoliko godina napokon odgovoriti na pitanja "Jesmo li sami u svemiru" te "Kako smo 'završili' ovdje na ovom planetu" - govori za kraj Green.

Ovo je urnebesno! Pogledajte u kakvoj je majici čovjek dočekao Andreja Plenkovića u Samoboru