Logo Coca-Cole je dizajnerica odabrala jer je njihovih aparata najviše u japanskim gradovima. Za izradu suknje su je inspirirali ninja ubojice
U slučaju napada možete 'postati' aparat Coca-Cole
Dizajnerica Aya Tsukioka (31) smislila je suknju koja nalikuje aparatu za kupovanje Coca-cola proizvoda nakon što se razvuče. Tsukioka se nada kako će tako ublažiti strah od napada kod žena. Žene se mogu 'kamuflirati' među brojnim aparatima za piće koji su postavljeni na ulicama gradova u Japanu. Pokazala je kako se cure koje šetaju same gradskim ulicama brzo mogu snaći i 'sakriti' od napadača. Logo Coca-Cole je odabrala jer je njihovih aparata najviše u gradovima. Za izradu neobičnog 'oružja' su je inspirirali japanski ninja ubojice, koji su se pokrivali crnim dekama kako ih u mraku ne bi vidjeli.
- Japankama se lakše sakriti. Bilo bi presramotno ako naprave scenu u javnosti - rekla je Aya.