Obavijesti

Tech

Komentari 27

Žena rodila u internet kafiću pa nastavila igrati online igricu

Žena rodila u internet kafiću pa nastavila igrati online igricu
1

Mlada majka je ubrzo nakon poroda nastavila igrati igricu, a gosti koji su se tada zatekli u kafiću u Nanchangu pozvali su hitnu pomoć i pobrinuli se za novorođenče

Ovisnost o video igrama još se ne doživljava kao ozbiljan problem. A ipak, sve je više ljudi koji su zaluđeni igrama te sate i sate provode ispred računala. Ono što je započelo kao povremena zabava, lako preraste u naviku svakodnevnog igranja, a zatim i u ovisnost.

Vjerojatno jedan od najbizarnijih primjera koliko video igre mogu zaluditi dolazi iz Kine. Mlada žena rodila je dijete u internet kafiću te nastavila igrati online igru kao da se ništa nije dogodilo, prenosi The Star.

Kineskinja (24) se posvađala s obitelji i pobjegla od kuće. U gradu Nanchangu je navodno tražila hotel, no kako je ostala bez novčanika, otišla je u internet kafić igrati igre dok je čekala dečka. U WC-u kafića rodila je svoje prvo dijete, curicu, te je zatim nastavila igrati. 

Jedan od gostiju u kafiću začuo je plač iz WC-a te je ondje pronašao novorođenče. Mladoj mami su navodno ponudili vode da se očisti međutim bila je zauzeta igranjem igre. Gosti su umotali novorođenče u komad tkanine i pozvali hitnu pomoć.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 27
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.