Obavijesti

Tech

Komentari 7

HT uvodi mobilno plaćanje bazirano na NFC tehnologiji

HT uvodi mobilno plaćanje  bazirano na NFC tehnologiji
5

NFC je tehnologija prijenosa male količine podataka kratkog dometa, a pogodna je za aplikacije visoke sigurnosti, poput plaćanja. Uslugu će testirati 200 ljudi iz HT-a

Hrvatski telekom najavio je u četvrtak kako započinju s plaćanjem baziranim na NFC tehnologiji. Radi se o plaćanju preko mobitela, bez doticaja s gotovinom. Kako navode, testna faza trajat će do kraja listopada te će mobilno plaćanje bazirano NFC-u biti omogućeno za oko 200 ljudi iz HT-a. Oni će s mobitelima opremljenima NFC naljepnicama moći plaćati na odabranim prodajnim mjestima. Iz HT-a kažu kako planiraju brzo nakon testne faze ponuditi i komercijalnu verziju usluge. 

Što se samog plaćanja tiče, HT je od rujna 2011. godine institucija za elektronički novac te je stoga u ovoj fazi, usluga vezana uz elektronički novac kojeg izdaje HT. Detaljnije, usluga se naplaćuje preko računa za usluge mobilne telefonije (prepaid i postpaid). Kasnije moće biti vezana i uz bankovne kartice. Dok se usluga testira s NFC naljepnicama, u ponudi već imaju i uređaje s NFC podrškom (Samsung Galaxy S3, Sony Xperia S, HTC One X).

NFC  (Near Field Communication) tehnologija omogućuje korisnicima da plaćaju jednostavnim naslanjanjem mobilnog uređaja s NFC-om na odgovarajući čitač. Radi se o tehnologiji prijenosa podataka kratkog dometa, a pogodna je za aplikacije visokog stupnja sigurnosti poput plaćanja, skupljanje i korištenje raznih bodova iz programa vjernosti.

Iz HT-a ističu da podaci Gartnera pokazuju kako će se sve više usloga plaćati preko mobilnih telefona. Procjena je da trenutno u svijetu 212,2 milijuna ljudi koristi mobilno plaćanje te da će to za četiri godine narasti na 448 milijuna ljudi. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 7
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Bankrotirao tvorac Roombe, korisnici u strahu: 'Hoće li nam usisavači prestati raditi?'
ROBOTI NA SAMRTI?

Bankrotirao tvorac Roombe, korisnici u strahu: 'Hoće li nam usisavači prestati raditi?'

Unatoč crnim vijestima, za sada nema razloga za paniku. iRobot je pokrenuo unaprijed dogovoreni stečajni postupak, što znači da će kontrolu nad tvrtkom preuzeti njezin najveći vjerovnik i proizvođač, kineska tvrtka Shenzhen Picea Robotics.