Obavijesti

Tech

Komentari 49

Koji su najpouzdaniji? Evo što vlasnici misle o svojim autima

Koji su najpouzdaniji? Evo što vlasnici misle o svojim autima
3

Čak 14.292 vlasnika novih automobila u Njemačkoj sudjelovalo je u istraživanju, a osim Toyote na vrhu ljestvice najpouzdanijih rezultati su daleko od očekivanih

J.D. Power ove je godine ispitao više od 14.000 vlasnika novih automobila kupljenih između veljače 2015. i travnja 2017. godine. 
U istraživanju se željelo saznati koje marke proizvode najpouzdanije automobila, koji se modeli najmanje kvare i kako su kupci zadovoljni uslugom u salonima i servisima pojedinih marki.

Toyota koja već godinama dominira u raznim istraživanjima pouzdanosti pokazala se i ovdje kao marka koja proizvodi najpouzdanije automobile. Veliko iznenađenje je Seat koji s Volvom dijeli drugo mjesto. Još jedno iznenađenje je i pozicija Peugeota na petome mjestu, ali i činjenica da među deset najpouzdanijih marki nema BMW-a, Volkswagena ni Audija.

Odabrani su i najpouzdaniji novi auti po klasama, a među njima su najveća iznenađenja Adam i C-Max. U pogledu usluge u salonima i servisima dominira PSA grupa. Peugeot je prvi, a Citroën drugi. Među prvih 10 su i članovi velikog premium trojca Audi, BMW i Mercedes.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 49
Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju
PUNO BOLJE ISKUSTVO

Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju

Prije ove nadogradnje, odgovori na lokalne upite u Geminiju uglavnom su se sastojali od tekstualnih opisa s malom, često neuglednom kartom na samom dnu. Sada je situacija obrnuta.
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.