Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
6 komentara

6 tipova zaposlenika koji baš nikad neće napredovati u poslu

Određeni tipovi ličnosti imaju tendenciju dobivanja boljih prilika na poslu od drugih. Postoji najčešćih šest tipova zaposlenika koje se skoro uvijek preskače kad se dijele bonusi i promocije

Dreamstime
Foto: Dreamstime
6 komentara

Brbljavac

Thinkstock | Autor: Thinkstock Foto: Thinkstock

Naravno, dobri komunikatori često dobivaju pozitivnu pozornost od svojih nadređenih. Međutim, ako vaša definicija 'dobre komunikacije' uključuje širenje glasina i provođenje slobodnog vremena u tračanju suradnika, vrlo brzo ćete postati nepoželjni na poslu. 

2. Beskičmenjak

Foto: Dreamstime

Dok učinkoviti zaposlenici nastoje udovoljiti zahtjevima svojih menadžera kad god je to moguće, slabiji ljudi koji se ne znaju postaviti često dobivaju puno više zadataka i obveza nego što mogu podnijeti. Njihov stav pokazuje da nisu sposobni voditi posao, jer kako će upravljati poslom i vremenom drugih, kad to ne mogu sami za sebe? 

3. Rođeni pesimist 

Zaposlenici koji neprestano odbijaju prijedloge svojih kolega, koji se redovito žale, a ne nastoje poboljšati svoju situaciju te rijetko imaju pozitivnu riječ za bilo koga ili bilo što u uredu, neće zaraditi poštovanje ni razumijevanje svojih menadžera, a s tim i moguće promocije postaju nemoguće. 

4. Vječna žrtva

Foto: Dreamstime

Važan dio dobrog 'timskog igrača' uključuje preuzimanje odgovornosti za svoje pogreške i gledanje slabosti kroz realistične 'naočale'. Ako se ponašate kao vječna žrtva, uvijek okrivljujući druge za propuštene rokove ili loše radne rezultate, teško ćete dobiti povjerenje svojih kolega i nadređenih. 

5. Pobješnjeli Max

Photos | Autor: Photos Foto: Photos

Bijesni ispadi stvarno nisu prihvatljiv način ponašanja kod bilo koga starijeg od pet godina. Ali neki zaposlenici to jednostavno ne mogu shvatiti, a kamoli primijeniti, te svoje frustracije ispoljavaju na svojim kolegama, a ponekad i na nadređenima, piše Business Insider. Na drugu stranu, menadžeri s problemom kontroliranja svojih emocija stvaraju kulturu straha u uredu, koja se obično pretvori u toksičnu atmosferu, a to daje loše rezultate i stvara želju kod zaposlenika da bježe glavom bez obzira. 

ČESTO VAS OGOVARAJU? 9 najčešćih razloga zbog kojih nekim ljudima niste simpatični

6. Sveznalica 

Poslodavci svakako traže obrazovane radnike s interesom za učenje i razmjenu informacija. Međutim, ako redovito ispravljate svoje kolege ili se postavljate kao da su vaše ideje i strategije puno prosvjetljenije od ideja vaših kolega (bez ikakvih izravnih dokaza koji potvrđuju to uvjerenje), te da je općenito jasno da se smatrate najpametnijom osobom u sobi, vjerojatno ćete otuđiti svoje direktne suradnike i nadređene, slabeći svoj status kada dođe vrijeme za dodjelu promocija.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message