Face Lace vizažistice slavnih Phyllis Cohen na tržište dolazi početkom travnja po cijeni od 125 kn, a nastavak su kolekcije koju je započela još 80-ih godina
Čipkom sakrijte lice: U trendu je nositi posve prozirne maske
U skladu s otkačenim trendom lakiranja noktiju “mix&match”, ovog su proljeća “in” i najsmjelije beauty dekoracije lica koje potpisuje poznata britanska vizažistica Phyllis Cohen.
Tzv. Face Lace (eng. čipka za lice), kako je Cohen nazvala kolekciju glamuroznih “naljepnica” za lice, sadrži 15-ak maski različitih oblika i veličina - od onih sitnijih za ukrašavanje očiju do većih i sofisticiranijih, što podsjećaju na tetovaže i maske. Najnoviji trend na britanskom bi se tržištu trebao naći početkom travnja, a moći će se naručiti i putem interneta (na face-lace.com).
Cijena će, ovisno o veličini, iznositi između 125 i 180 kn (14-20 funti). Aplikacije Face Lace namijenjene su odvažnim i razigranim beauty “ovisnicama”, koje se ne ustručavaju prelaziti granice konvencionalna stila i izgleda, poručuje Cohen.
Chanelovim koracima
Trend privremenih “tetovaža” na tržište je još u proljeće 2010. godine lansirala modna kuća Chanel. Pedesetak eklektičnih aplikacija iz njihove kolekcije bile su namijenjene nošenju na svim dijelovima tijela.
I na hrvatskoj sceni
Trend “čipkastog” make upa predstavila je i Matija Vuica na Cro-a- Porteru. Vizažist Saša Joković čipkasti efekt postigao je air-brushom.