Zaštitni znak branda je simpatična sova, a cijene se kreću od 260 do 590 kuna. Majice nose i brojna poznata imena poput Vedrana Ćorluke, Luke Modrića...
Dejan Lovren lansirao domaći modni brand Russell Brown
Nakon Instagram premijere sa slavnim nogometašima u ulozi glavnih zvijezda, hrvatski modni brand Russell Brown ugledao je svjetlo dana. Cijeli koncept osmislili su hrvatski reprezentativac Dejan Lovren i PR stručnjak Lovro Krčar. Čak i prije nego što su stigle na tržište, kratke majice i majice s kapuljačom nosili su naši poznati nogometaši kao što su Luka Modrić, Mario Mandžukić, Darijo Srna, Sammir, Vedran Ćorluka i Eduardo da Silva.
Zaštitni znak branda je simpatična sova, a majice su namijenjene modernoj populaciji koja se osjeća dobro u svojoj koži i želi biti drugačija od drugih. Cijene se kreću od 260 kuna za T shirt do 590 kuna za majicu s kapuljačom.
- Sovu smo odabrali zbog svog tajanstvenog, ali opet moćnog izgleda jer upravo takav dojam želimo da ostavlja i naš brend - objasnili su Lovro i Dejan.
Htjeli smo da Hrvatska ima urbani i prepoznatljiv modni proizvod. Nismo očekivali da ćemo naići na tako velik interes, prije nego što je kolekcija uopće izašla na tržište, napomenuli su mladi poduzetnici.
Nakon premijere na Instagramu Russell Brown kolekciju dostupna je i preko web shopa www.russell-brown.com.