Lifestyle

Komentari 0

Digitalizirajte se u potpunosti: Riješite se većine papira u kući

Digitalizirajte se u potpunosti: Riješite se većine papira u kući

Prelazak na život bez papira ne treba se ograničiti samo na uredski posao. Osim plaćanja računa mbankingom ili preko interneta, možete digitalizirati svoj potpis i skenirati dokumente

Smanjenje papirnatog otpada može se primijeniti na gotovo svako područje života, pa evo nekoliko načina kako to postići:

POGLEDAJTE VIDEO: Torbice od papira

Prijavite se za e-izvode u banci

Omogućavanje e-izvoda vrši se preko web stranice ili aplikacije vaše banke. Ako već niste, prijavite se za internetsko bankarstvo. Kad to učinite, upitat će vas želite li e-račune i e-izvode te digitalnu korespondenciju. Pristanite na uvjete i upišite e-adresu koju redovito provjeravate kako biste mogli pratiti svoje financije putem Interneta.

Preuzmite internetske aplikacije za plaćanje računa

Gotovo svaki račun koji platite ima internetsku platformu ili aplikaciju za upravljanje i plaćanje onoga što dugujete. Preuzmite ih prema potrebi i spremite u jednu mapu na mobitelu koju treba zaštiti lozinkom. Većina aplikacija može se pronaći u vašem iPhone ili Android trgovini aplikacija.

Digitalizirajte svoj potpis

Pomoću aplikacije epotpis (epotpis.hr) može se brzo i jednostavno digitalizirati svoj potpis. 

A što se tiče potrebe za potpisima i od drugih ljudi, postoji opcija registracije za uslugu digitalnog potpisa kao što su Docusign i Hello Sign. To su prikladni načini da zatražite potpis, potpišete dokument i dobijete digitalnu kopiju za svoju evidenciju.

Skenirajte i riješite se starih dokumenata

Odvojite dan (ili vikend, ili tjedan) za digitalizaciju svih svojih važnih dokumenata, piše Lifehacker. Kad to učinite, vrijeme je da se počnete rješavati papira koji već je u vašem domu.

Trebali biste skenirati važne dokumente poput raznih ugovora i medicinske dokumentacije. Zadržite sve bitne originale poput Rodnog lista ili Domovnice, evidencija o cijepljenju i vjenčanih dozvola, ali svejedno biste ih trebali i skenirati radi mrežne sigurnosne kopije. Tako će ih biti lakše zamijeniti ako ikad zatreba.

Naviknite se na spremanje dokumenata PDF formatu

Jednom kad se sve digitalizira i očisti, nemojte printati nove dokumente već ih sačuvajte u PDF formatu. Kad primite račun, fakturu ili obrazac, kliknite 'ispiši' i odaberite 'spremi kao PDF', umjesto da ih ispisujete. Spremite datoteke na sigurno mjesto s lozinkom.

Najčitaniji članci