Lifestyle

Komentari 2

Evo kako vam spavanje u toploj sobi može utjecati na snove

Evo kako vam spavanje u toploj sobi može utjecati na snove

Preporučena temperatura za spavaću sobu je između 16°C do 18°C, a dr. Neil dodaje da to također može pomoći u ublažavanju stanja kao što su hrkanje i apneja u snu

Većina nas loše snove pripisuje stresu i tjeskobi. No čini se da bi za njih mogao postojati još jedan razlog koji će mnogima na prvu zvučati čudno.

POGLEDAJTE VIDEO:

Stručnjaci za spavanje kažu da bi temperatura spavaće sobe mogla igrati ulogu u ometanju sna i pojavi noćnih mora.

Čini se da je 18°C ​​optimalna temperatura za dobar san, a ako je temperatura iznad toga, mogli biste se suočiti s problemima.

- Da bismo se dobro naspavali, moramo izgubiti oko 1°C unutarnje tjelesne temperature, koja iznosi oko 37°C. To obično izgubimo kroz glavu ili lice, odnosno kroz dio tijela koji viri iz popluna. Ali ako spavate u sobi koja je pretopla, osnovna temperatura vašeg tijela ne može izgubiti tu toplinu i vaš san bi se mogao poremetiti - objašnjava bivši predsjednik Britanskog društva za spavanje, dr. Neil Stanley.

Preporučena temperatura za spavaću sobu je između 16°C do 18°C, a dr. Neil dodaje da to također može pomoći u ublažavanju stanja kao što su hrkanje i apneja u snu.

Naravno, održavanje ove idealne temperature može biti teško, osobito zimi, kada je vani jako hladno. Ali postoji nekoliko stvari koje ljudi mogu učiniti kako bi stabilizirali temperaturu u spavaćoj sobi.

Ako vam je u krevetu prevruće, plahte i poplun izrađeni od pamuka i drugih prirodnih vlakana, poput svile, najbolji su za održavanje hladnoće.

Dnevni prostori kao što su kuhinja, blagovaonica ili dnevni boravak općenito su malo topliji jer se više koriste tijekom dana. Stoga je takve prostorije najbolje grijati tokom dana. U spavaćoj sobi bi bilo dobro smanjiti grijanje ili ga uopće ne koristiti (ako vam nije jako hladno), piše Metro.
 

Najčitaniji članci