Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
24 komentara

Idealan doručak: Ako želite smršavjeti, ujutro pojedite jaja

Ne kaže se uzalud da je doručak najvažniji obrok u danu, a pogotovo za one koji žele mršavjeti. Zato su jaja idealna namirnica za sve koji žele unijeti potrebne nutrijente na početku dana

Foto: Dreamstime
24 komentara

Važno je shvatiti da nisu svi doručci jednaki, odnosno da nas svaki doručak ne priprema na isti način za nadolazeći dan. Ne daju nam istu energiju i iste hranjive tvari. Nezdrava hrana zasitit će vas na kratko i to s praznim kalorijama koje vam ne daju dovoljno vitamina i energije potrebne da vaše tijelo optimalno funkcionira. Osim toga, ako želite održavati liniju ili smršavjeti, pobrkat će vam planove. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Jaja se smatraju jednim od najboljih doručaka za mršavljenje. Prema istraživanjima Američkog odbora za jaja, ljudi koji jedu jaja za doručak mogu smršavjeti čak 65 posto više tijekom osam tjedana, u odnosu na kontrolnu skupinu koja nije ograničavala kalorije. Također, istraživanje objavljeno u časopisu 'Nutrition Research' pokazuje da jaja mogu stabilizirati šećer u krvi i suzbiti glad.

Alyssa Pike, voditeljica prehrambenih komunikacija pri 'Međunarodnom vijeću za informacije o hrani', sugerira da se za hranjiv i zadovoljavajući doručak ljudi trebaju usredotočiti na hranu bogatu proteinima i vlaknima jer pomažu da se duže osjećate sitima.

Foto: BuzzFeed

Savršena kombinacija je jaje i avokado ili jaje na kruhu od cjelovitih žitarica, savjetuje Pike. Caroline Apovian, ravnateljica za prehranu i težinu u Medicinskom centru u Bostonu, kaže da osjećaj sitosti nakon doručka pomaže smanjiti nepotrebno jedenje tijekom dana. 

MALE PROMJENE - ZDRAVIJI ŽIVOT Uvijek ste gladni? Zbog ovih 8 razloga ne možete suzbiti glad

Još jedan razlog zašto jaja čine sjajan jutarnji obrok je to što sadrže zadovoljavajući izvor proteina.

- Dva jaja imaju 180 kalorija i 14 grama proteina - tvrdi Apovian.

Jaja također nude vitamine poput B12, riboflavina, selena i vitamina A, a uz to su jeftina i jednostavna za pripremu. Zato se potrudite da svaki vaš doručak bude obogaćen jajima, a kombinirati ih možete sa raznim povrćem, sirom ili mesom kako vam okus ne bi dosadio, piše Msn.

POGLEDAJTE NOVI SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message