Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
22 komentara

Isprobajte: 'Ovaj doručak jamči skidanje 10 kg u mjesec dana'

Ključno za uspješno mršavljenje nije samo ukupan zbroj kalorija, već i vrijeme u koje se unose. Najedete li se kao kralj ujutro, za ručak i večeru jest ćete manje, ističe autorica ove dijete

Foto: Thinstock
22 komentara

Doručak je najvažniji obrok u danu jer osigurava potrebnu energiju za ostatak dana, pa predvodnica dijete 'Velikog doručka' Daniela Jakubowicz se doslovno zalaže za realizaciju izreke 'Doručkuj kao kralj, ručaj kao princ, a večeraj kao siromah'.

U svojoj knjizi "Dijeta velikog doručka" Jakubowicz tvrdi da će doručak od 600 do 850 kalorija prije 9 sati ujutro djelovati kao saveznik metabolizma i drastično potaknuti mršavljenje te uravnotežiti hormone i sagorjeti masne naslage.

- Obilan doručak zapalit će metabolizam, no ključno je da doručak bude bogat proteinima i vlaknima. Pridržavate li se svih pravila dijete, u 30 dana možete smršavjeti i do 10 kilograma, a istovremeno jesti sladoled, pizzu i namirnice koje druge dijete ne dopuštaju - kaže Jakubowicz.

BEZ GRIŽNJE SAVJESTI Ovu hranu možete jesti koliko god hoćete i nećete se udebljati

Kod strože verzije dijeta Velikog doručka za doručak se unosi oko 600 kalorija, a za ručak i večeru do 300 kalorija, premda postoje i manje ograničavajuće verzije dijete.

- Doručak je važno jesti već 15 minuta nakon ustajanja. Čak i oni koji ne osjećaju glad ujutro nakon dva tjedna će se prilagoditi i buditi gladni - ističe Jakubowicz.

Foto: Dreamstime

Što se može jesti?

Svaki dan započinje obilnim doručkom i odvajanjem barem pola sata za uživanje u njemu. Primjer doručka kojeg autorica ističe sastoji se od omleta s 3 bjelanjka, 50 grama sira, 50 grama šunke, povrća, pola muffina sa sirom, žitnih pahuljica s 200 ml mlijeka, smoothieja od jagode i čokoladnog kolača.

MIRNA IZ ŽIVOTA NA VAGI Prisjetila se kako je izgledala s 50 kg više: 'Puno rada i truda'

Iz dana u dan jedan se doručak treba sastojati od sedam porcija proteina među kojima su dvije porcije mliječnih proizvoda, dvije porcije ugljikohidrata, dvije porcije masnoća i jedna porcija slatkog deserta.

Ručak se sastoji od tri porcije proteina, tri porcije niskokaloričnog povrća, dvije porcije povrća sa škrobom i jedna porcija voća. Večera se sastoji od tri porcije proteina, dvije porcije povrća sa škrobom i dvije porcije voća.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message