Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Kozmetički brendovi kreću u osvajanje metaversa: Pokreću online projekte za uljepšavanje

Kozmetički brendovi kreću u osvajanje metaversa: Pokreću online projekte za uljepšavanje

Usred pandemijskih lockdowna aplikacije koje nude virtualno testiranje šminke postale su popularne, što inspirira sve više beauty brendova da se upuste u avanture novog doba

VIDEO

Igre i aplikacije u kojima imamo vlastite avatare idealna su podloga za make-up brendove, što je potaknulo mnoge da se uključe u ovu utrku digitalne ere. Ideja je da možete eksperimentirati na vlastitom licu s brojim nijansama, prije nego kupite originale.

Drugi način osvajanja metaversa igre - Givenchy, Gucci i Nars među kozmetičkim su brendovima koji su ušli u partnerstvo s popularnom platformom 'Animal Crossing'. Mali avatari imaju priliku koristiti nijanse i stilove poznatih brendova, čime kompanije jačaju vlastitu prisutnost u online svijetu.

POGLEDAJTE VIDEO: Popularni 'mermaid' valovi

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Pokretanje videa...

Kozmetičarka Zdenka Mihelj o dnevnim i noćnim kremama 01:54

No, najrealnija je tehnologija eksperimentiranja s različitim tonovima šminke, koja je publiku najviše oduševila, jer sve skupa nalikuje foto-filterima na koje smo već navikli.

Južnokorejski metaverse Zepeto, koji je pokrenuo Naver Z Corp, već je u partnerstvu s nekoliko beauty brendova. Naime, Nars nudi nekoliko makeup lookova, dok Dior Beauté donosi ekskluzivne stilove koje je potpisao njihov beauty kreativni direktor Peter Philips.

Top boje za 2022.: Tonovi plave, nijanse sunca i lagane šljokice
Top boje za 2022.: Tonovi plave, nijanse sunca i lagane šljokice

Make-up u virtualnom svijetu ima još jednu prednost - likovnost i kreativnost koje nisu ograničene realnošću.

Osim što promoviraju svoje proizvode u metaverzumu, brendovi također mogu ponuditi NFT-ove koji su u porastu. Nars, Givenchy Parfums i Clinique su među tvrtkama koje su već predstavile 'nezamjenjive tokene'.

Make-up stilovi koji licu daju živost: Uz rumenilo i sjenila sa sitnim blistavim česticama
Make-up stilovi koji licu daju živost: Uz rumenilo i sjenila sa sitnim blistavim česticama

'Nezamjenjivi token' je kriptografski zaštićen digitalni predmet ili umjetničko djelo.

Predviđa se porast popularnosti ovog načina prezentacije i prisutnosti u virtualnom svijetu, kroz ekskluzivne i proizvode limitiranih linija.

U želji da se što više zbliže sa svojim kupcima te im ponude interaktivna i impresivna iskustva, beauty brendovi organiziraju kupovine uživo putem vlastitih online platformi, koje su posebno popularne u Kini. To će vjerojatno biti obrazac koji će se proširiti svijetom, piše Premim beauty news.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Najbolji ljubavnici: Četiri znaka Zodijaka nemaju konkurenciju
OČARAT ĆE VAS

Najbolji ljubavnici: Četiri znaka Zodijaka nemaju konkurenciju

Jedan od njih je Lav. On zrači samopouzdanjem i unutar i izvan spavaće sobe. Magnetskom karizmom i energijom osvaja partnera razigranim i avanturističkim duhom

Modni stil na izborima: Dame su iskoristile trik Kraljice Elizabete
LIJEPE BOJE

Modni stil na izborima: Dame su iskoristile trik Kraljice Elizabete

Izborna večer inspirirala je naše dame u politici da biraju boje, kako bi se istaknule u moru muškaraca koji su birali tamno odijelo i košulju. Donosimo zanimljive modne kombinacije političara
'Umjesto zavjeta, na vjenčanju sam čitala poruke koje je moj zaručnik slao ljubavnici'
'SVE SAM OTKAZALA'

'Umjesto zavjeta, na vjenčanju sam čitala poruke koje je moj zaručnik slao ljubavnici'

'Dva dana prije vjenčanja, dok sam finalizirala narudžbe za proslavu, na njegovom telefonu naišla sam na pretinac imena 'Sunshine'. Osjećala sam mučninu dok sam ga otvarala'