Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
6 komentara

Kraj tjedna za opuštanje: Ovaj vikend ne radim ama baš ništa

Sklanjanje satova, gašenje mobitela, dobra knjiga i filmska večer kraj tjedna mogu pretvoriti u minigodišnji, a opuštanje snižava tlak i pomaže u reguliranju težine

Fotolia
Foto: Fotolia
6 komentara

Opuštanje uz knjigu, glazbu, tjelovježbu ili u prirodi smanjuje hormon stresa, snižava krvni tlak te pomaže u reguliranju težine. U američkom istraživanju najzdraviji su bili oni koji, kad god stignu, odlaze na izlete, bave se sportom i druže s prijateljima. 

Iako uvriježena predodžba odmora uključuje more ili put u inozemstvo, već će i vikend-opuštanje kod kuće višestruko koristiti umu i tijelu. Primjerice, privremeno uklanjanje predmeta koji podsjećaju na ubrzani ritam pomaže “brisanju” stresa. Zato skupite satove u kući te ih pospremite u ladicu. Ostavite ih ondje dan (ili dva, tri, pet). Isključivanju iz svijeta pomoći će i privremeno gašenje mobitela i telefona, kao i preskakanje baš svih vijesti. 

Ako ste oduvijek sanjali o večeri u ekskluzivnom ribljem restoranu, ukusne morske delicije pripremite sami pa ih poslužite partneru, prijateljima ili - jednostavno sebi. 

Filmski festival u dnevnoj sobi

U dvorištu organizirajte “vikend kupaćih kostima”, a u stanu priredite “aromaterapijski bijeg”. Odaberite filmsku temu, isključite telefone i  s obitelji uplovite u vikend-festival. 

Idilična večer samo za nas dvoje

Sa susjedima dogovorite naizmjenično čuvanje djece. Neka mališani večer provedu igrajući se, gledajući crtiće i večerajući sa susjedovom djecom. Drugi dan odgovornost za svu djecu preuzmite vi. 

Svatko zaslužuje "grešni" vikend

Umjesto da kuhate, priuštite si vikend apsolutne razbibrige i uživanja u “grešnim” delicijama koje inače nastojite zaobići. Uz telefon zataknite letke za dostavu hrane i uživajte u filmovima, novinama...

Izgubite se u knjizi i "otputujte" iz fotelje

Pronađite omiljeno mjesto (i fotelju) u stanu, pobrinite se da imate dovoljno svjetla, veliku šalicu soka ili limunade i, najvažnije, knjigu za koju znate da će vas mentalno okupirati tijekom cijele večeri. 

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message