Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Mala modna umjetnost: Trend jeseni su definitivno - najlonke

Mala modna umjetnost: Trend jeseni su definitivno - najlonke

Predlažu ih vodeći brendovi, od Muglera i Guccija do Saint Laurenta. Igra se dešava u kombinaciji sa čipkastim detaljima, a sve skupa djeluje vrlo atraktivno i avangardno

Modne kuće ove sezone imaju asa u rukavu - izvukli su tanašne najlonke i daju im novi stilski život. Neodoljive su i suptilne, ukrašene nizom motiva, a ponegdje djeluje i kao da je čitava silueta odjevena u to. Time najlonka postaje odjevni predmet, eterični kombinezon, koje slavne cure nose na blejzere i nezaobilazne štikle.

Nekada samo za noge, sada je ovaj eterični look dostupan za čitavo tijelo - modne kuće igraju se kreativnim, inovativnim aspektima, u čemu im 'pomažu' nove tehnologije obrade tkanine. Mugler je jedna od kuća koje vole zvijezde, jer se mogu uvući u te majušne, tanke haljine koje savršeno otkrivaju tijelo.

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

Krojač Marin Sovar - kako nastaje muški sako 06:03

Čarape u varijanti odjevnog predmeta čitave figure nosila je i Zendaya, koja često surađuje s talijanskim brendom Valentino, autorom ove kreacije. Hibridni krojevi ističu se u trendovima sezone, koji nam nude neke nove modne igre, romantičnog i vrlo ženstvenog predznaka.

Dobar posao u Fendiju: Tvrtka otvara mega tvornicu u kojoj će educirati nove generacije
Dobar posao u Fendiju: Tvrtka otvara mega tvornicu u kojoj će educirati nove generacije

Naravno da i Bella Hadid nosi ovaj stil, već neko vrijeme eksperimentira sa slojevitim kombinacijama inspiriranima donjim rubljem, korzetima i sličnim stvarima koje su nekada bile - ispod, sakrivene od očiju javnosti i publike.

Moda je performans: Vrtoglavi budžeti, timovi od stotinu ljudi i top lokacije diljem svijeta
Moda je performans: Vrtoglavi budžeti, timovi od stotinu ljudi i top lokacije diljem svijeta

Par godina pandemije nosili smo trenirke, sada uskačemo u najlonke, način je na koji razmišljaju mnogi dizajneri. Osim toga, tu su i razne nove teksture koje otkrivaju kožu na suptilan način te su vrlo efektne.

Ovo je super fora za večernje izlaske koji su neko vrijeme bili zabranjeni, pa sada modne kuće koriste priliku da nas podsjete da sve to, a i više, komotno možemo nadoknaditi.

Carolyne je tako elegantna: Najprodavanija štikla Manola Blahnika napunila je 35 godina
Carolyne je tako elegantna: Najprodavanija štikla Manola Blahnika napunila je 35 godina

Minice imaju nastavak priče u jeseni, ponajprije radi kreativnosti najlonke, koje ponegdje imitiraju čipku. Taj romantičan detalj nerijetko krasi naše omiljene čarape, daje im dodatnu stilsku vrijednost, one privlače pažnju te su super na najjednostavnije odjevne kombinacije. Fenomenalno pristaju raznim outfitima, ponajprije onima za posebne trenutke.

I modna kuća Gucci ima ideje - tu su razne retro modne formule koje donose vizualno atraktivnu modnu priču. Kreativni direktor Alessandro Michele smatra da su one top modni detalj za minice, haljine, kao i sve druge verzije fluidne, odjeće koja otkriva. Osim na cipele, predlaže ih i na tenisice jer podržava neočekivane kombinacije.

Najlonke stižu s kraja pedesetih - povijest kaže da ih je stvorio Allen E. Grant, kad se vozio u noćnom vlaku za Sjevernu Karolinu sa svojom trudnom suprugom, Ethel Boone Gant. U jednom trenutku mu je rekla da će to biti posljednje putovanje na koje će ići prije rođenja djeteta, budući da joj je kombinacija čarapa do bedara i haltera sada previše neudobna.

Kad su došli kući, Gant je dobio ideju - rekao joj je da probaju spojiti čarape i gaćice. Pošto je ona rekla da joj je to mnogo udobnije, otišao je u tvornicu odjeće u kojoj je radio te osmislio jednostavan način za izradu novog hibridnog predmeta. Dao mu je ime 'panti-legs', što bi bilo gaćice - noge. Žene su prvo komentirale kako im je čudno, da se osjećaju kao da cijele ulaze u neko crijevo, no ubrzo je stvar postala svakodnevna.

Najlonke su bile vrlo atraktivne u šezdesetima, kad su minice ušle u modu, a kasnije su ih brendovi proizvodili na niz načina. Uveli su i čipku, koja je danas svakodnevica, lijepo krasi niz varijanti.

U međuvremenu su brendovi u najlonke uveli posebnu konstrukciju, odnosno način na koji su uže u struku, a danas neke od njih modeliraju tijelo, odnosno mogu manipulirati oblinama, pa silueta djeluje još ženstvenije. Tu, su, naravno, i razni ukrasi, pa i sitni kristali koji im daju glamurozan sjaj.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Evo kako rade dućani u nedjelju
DETALJAN POPIS

Evo kako rade dućani u nedjelju

Trgovine smiju raditi 16 nedjelja u godini, a trgovine i šoping centri sami biraju koje će to nedjelje biti. Radno vrijeme trgovina i trgovačkih centara nedjeljom pogledajte u našem detaljnom vodiču