Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Imate priču? Zovite i šaljite! 099/224-2424 za WhatsApp, Viber, MMS, SMS email: reporter@24sata.hr telefon za čitatelje: 01/24-24-242
0 komentara

Nakon 125 godina, Swarovski prvi puta ima art direktoricu

Austrijska kompanija u dugoj povijesti poslovanja nikad nije imala jednu osobu zaduženu za globalni kreativni dizajn, a sada tu čast ima slavna stilistica i kreativka Giovanna Battaglia Engelbert

Foto: Instagram / Swarovski
0 komentara

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Izvrsne za sve prigode i ukuse: Lagane hlače od 129 do 229 kn

Giovanna Battaglia Engelbert jedna je od zvijezda ulične mode, kreativka i stilistica koja je radila za niz magazina i brendova te u svijetu mode poznata kao osoba izuzetnog stila i smislom za estetiku i dizajn. Iako već neko vrijeme na određenim linijama i projektima surađuje s kompanijom Swarovski, koja do sada nije imala koncept globalnog art direktora kao druge modne kuće, Talijanka rodom iz Milana sada je to promijenila.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SWAROVSKI (@swarovski) on

Swarovski, koji djeluje već 125 godina, poznat je po kristalnom dizajnu samo nakita i raznih ukrasa za dom, no dolazak Giovanne Battaglia Engelbert znači da će ova kuća sada fokus staviti na modne dodatke i općenito modni dizajn, objavio je Vogue. No, bit će šefica cjelokupnog dizajna kompanije.

JEDNOSTAVNI KROJEVI Dakota obožava minimalističke haljine s dubokim dekolteom
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Giovanna Engelbert (@bat_gio) on

 

Ovaj brend dio je modne scene na način da surađuje s raznim dizajnerima za potrebe raznih kreacija, a u portfelju su i ugovori s Missonijem, Koché, Christopher John Rogersom, Khaite te brojni drugi.

 

The 92nd Academy Awards - Vanity Fair Party - Los Angeles | Autor: OConnor-Arroyo/Press Association/PIXSELL Foto: OConnor-Arroyo/Press Association/PIXSELL

Kristale često naručuju za kreacije poput haljina za crveni tepih, a nerijetko prekrivaju čitavo tijelo. Sitni ukrasi dolaze u niz varijanti, veličina i tonova, no najpopularniji su oni klasični, bezbojni.

U DOBROM DRUŠTVU Umjesto u shopping centru - dućan u dnevnom boravku

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Izvrsne za sve prigode i ukuse: Lagane hlače od 129 do 229 kn

POGLEDAJTE VIDEO Ćiro Blažević: #ZAJEDNO24SATA

 

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message