Lifestyle

Komentari 2

Pepsi, Adidas, Nike, Google - što se krije iza imena branda?

Pepsi, Adidas, Nike, Google - što se krije iza imena branda?

Zajedničko popularnim tvrtkama je je uglavnom to što su ta imena kratka, s tri sloga ili manje i lako se izgovaraju. Dubljeg značenja u nazivima rijetko kad ima, no s godinama su stekli kultni status

Toliko smo puta čuli ta imena da naprosto ne možemo zamisliti da se nekako drugačije zovu. Koliko se ta imena ukorjene otkriva i činjenica da neke proizvode s vremenom počinjemo nazivati imenom tvrtke koja ga je proizvodila - kao što je slučaj s Kaladontom, odnosno tvrtkom koja je proizvodila zubnu pastu.

Ne možemo ne primijetiti da su neka kreativna imena osigurala međunarodni uspjeh i vodeće pozicije tih kompanija na tržištu samo zato što se brzo uvlače “u uho”, iako iza konačnog odabira stoje mjeseci i mjeseci rada. Zajedničko im je uglavnom to što su ta imena kratka, s tri sloga ili manje i lako se izgovaraju.

No, što ta imena zapravo znače?

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Najčitaniji članci