Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
3 komentara

Pilates vježbe za seksi dekolte, oblikovana ramena i lijepe ruke

Dovedite svoj dekolte u savršenu formu prije ljeta uz tri jednostavne vježbe potisaka i pridržavanja na rukama kroz koje vas vodi instruktorica basi pilatesa Ivana Vuljević

Pixsell
Foto: Pixsell
3 komentara

Vježbe preporučuje Ivana Vuljević, instruktor basi pilatesa, Društvo sportske rekreacije Dvoranica  

Potisak za prsa

Sjednite ravnih leđa, uvučena trbuha i spojenih stopala. Ruke su u visini ramena, a laktovi zaobljeni. Udahnite te, aktivirajući prsa, izdahom potisnite ruke ispred sebe. Ponovite 12 puta.

Pridržavanje na rukama

Noge su ispružene i spojene. Dlanovi su usmjereni prema tijelu, a laktovi blago savijeni. Uz izdah podignite zdjelicu od poda tako da tijelo bude u ravnini. Trbuh je aktivan cijelo vrijeme. Ponovite osam puta. 

Potisak prsa-leđa

Leđa su ravna, stopala spojena, a ruke podignute u visini ramena. Udahnite te uz izdah, spajajući lopatice, povucite laktove široko u stranu pritom gurajući ravna leđa unaprijed. Ponovite 12 puta. 

Pogledajte vježbe za 5. tjedan mršavljenja

Pronađite i savjete za uklanjanje celulita 

Pogledajte jelovnik za 5. tjedan mršavljenja

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message