Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Imate priču? Zovite i šaljite! 099/224-2424 za WhatsApp, Viber, MMS, SMS email: reporter@24sata.hr telefon za čitatelje: 01/24-24-242
9 komentara

Prava ili fejk: Kako prepoznati da vaša šminka nije original?

Što je brend popularniji, to je veća šansa da će imati svoju lažnu varijantu, a nicanje online destinacija, poput gljiva nakon kiše, ovom trendu daje vjetar u leđa. Evo na što obratiti pažnju

Foto: Dreamstime
9 komentara

Iako je borba protiv fejkova konstantna, a primjer je najnovija zapljena šminke vrijedne 300.000 američkih dolara u Los Angelesu, činjenica je da i kupci sami moraju biti svjesni da je samo original vrijedan tih novaca. Naime, nije u pitanju samo lova, već i zdravlje, a to je neprocjenjivo.

Ruž za usne | Autor: Needpix Foto: Needpix

- Kupujte od provjerenih prodavača - komentirala je Lillian L. Carranza iz policije Los Angelesa.

Fejkovi ne sadrže samo bakterije, već su tu i razni sastojci životinjskog porijekla te nedopušteni sastojci s liste zabranjenih. Recentni zaplijenjeni make-up su lažni proizvodi Kylie Cosmetics i drugih poznatih brendova - dodala je. 

Make-up paleta | Autor: Needpix Foto: Needpix

Ovo je samo jedan u nizu ulova, prije oko 2 godine policija Los Angelesa zaplijenila je šminku u vrijednosti od oko 700.000 američkih dolara, a jedan od onih zaslužnih za ovu akciju, Marc Reina, istaknuo je kako su proizvodi nađeni na čak 21 gradskoj lokaciji.

Iako je uglavnom riječ o nesvjesnoj kupnji lažnjaka, svjetski mediji poput magazina InStyle, prenijeli su više puta objave žena koje su istaknule kako im nije važno da je fejk, jer one žele imati lijepu kutijicu, s imenom popularnog brenda.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Christy Shiplett (@christymarieshiplett) on

Kako prepoznati fejk šminku?

Kris Buckner, privatni detektiv koji se pojavljuje u Netflixovom dokumentarcu Broken, ističe da se vodi neophodnom provjerom tri stvari: cijene, mjesta kupnje i pakiranja. 

- Ako je nešto u pola cijene od originalne, tu se već pali alarm - komentirao je Buckner. Također, većina tih mega brendova ima vlastite kanale prodaje te su dostupni isključivo u popularnim robnim kućama i ekskluzivnim dućanima, dodaje detektiv.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bb Glow Brasil (@bbglowbrasil.distribuidor) on

Osim neobične online destinacije, i samo pakiranje može biti indikator lažnjaka. Tu su neobični fontovi, mutne fotografije i te neke sitne, na prvu možda neuočljive, greške u izgledu pakiranja. Uvijek treba na neki način provjeriti od kuda roba dolazi.

Činjenica je da i veliki igrači, na primjer Amazon, dopuštaju preprodavačima da prodaju svoje proizvode, tko zna što se iza toga krije.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by RevitaLash Cosmetics (@revitalashcosmetics) on

Također, ako online destinacija ima samo par proizvoda iz linije, moguće da su fejk, jer mnoge kozmetičke kuće uvjetuju plasiranje čitave kolekcije proizvoda. Naravno, i komentirari i recenzije mogu biti lažni.

Najsigurnije je kupovati na online destinacijama brenda, velikih drogerija i u provjerenim dućanima koji imaju čitavu liniju nekog brenda.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message