Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
20 komentara

Sjedilački poslovi 'krivci' su za velike guze, a pomaže masaža

Masaža teniskom lopticom smanjuje napetost u mišićima, a testom možete provjeriti da li vaši mišići stražnjice rade normalno. Vježbati možete čak i u uredu

Pixsell
Foto: Pixsell
20 komentara

Sjedenje svaki dan na poslu po osam sati jedan je od krivaca zašto se opseg stražnjice sve više povećava kod ljudi. Mišići se smanjuju i omlohave zbog nedostatka vježbe, a sjedilački način života uzrokuje nakupljanje tvrdog masnog tkiva, utvrdilo je istraživanje Sveučilišta Tel Aviv. 

Ako predugo sjedite, umjesto mišića stražnjice više ćete opteretiti mišiće kuka što može uzrokovati bol u donjem dijelu leđa, koljenima i gležnjevima, piše Daily Mail. Mišići stražnjice će s vremenom postati posve neaktivni, što znači da će se stražnjica opustiti, objasnila je Anne Elliot sa Sveučilišta Middlesex. 

Žene s tim imaju više probleme zato što se kod njih masno tkivo nakuplja na stražnjici, a kod muškaraca na trbuhu, istaknuo je psiholog Chris Jones iz britanske udruge Nuffield Health.

Manje šećera, više vode

Ako želite smanjiti stražnjicu izbjegavajte šećer, a pijte više vode. Ugljikohidrati povećavaju izlučivanje inzulina u tijelu, a samim time povećavaju njegovu sposobnost da pohranjuje masti. Što znači da ćete se još više udebljati, objasnila je nutricionistica dr. Elisabeth Philipps. 

Nemojte zaboraviti piti puno vode, jer dehidrirano tijelo traži trenutnu energiju. Zbog toga ljudi najčešće posežu za brzim rješenjem, a to su slatkiši koji također dodaju centimetre vašoj stražnjici, istaknula je Anna Raymond iz Britanskog udruženje za prehranu. 

Elastičnost kože također možete poboljšati i s najmanje dva obroka bogata omege-3 masnim kiselinama na tjedan kao što su srdele i skuše, dodala je. 

Testom provjerite rade li mišići stražnjice normalno

Na jednostavan način možete provjeriti rade li vaši mišići stražnjice normalno ili imate povećani rizik od mlohave odnosno tzv. sjedilačke guze. 

Lezite na trbuh i savijte jedno nogu pod kutom od 90 stupnjeva. Lagano dignite nogu 10 centimetra od poda i držite oko 30 sekundi. Ako je vaša noga posve mirna i ne drhti, onda vaši mišići rade normalno, no počne li podrhtavati mišići su već postali mlohavi, istaknuo je Jones. 

Teniska loptica smanjuje napetost

Opustite previše opterećene mišiće kuka i "uposlite" mišiće stražnjice jednostavnom masažom. Za masažu iskoristite tenisku lopticu i njome masirajte prepone svaki dan od pet do 10 minuta sve dok napetost ne popusti, preporučuje Jones.

Dvominutna masaža za bolji izgled

Prije tuširanja masirajte stražnjicu četkom za masažu, tako ćete pojačati cirkulaciju i smanjiti zadržavanje vode. Dovoljna je dvominutna masaža svaki dan da bi stražnjica izgledala bolje, istaknula je Philipps. 

Vježbati se može i u uredu

Da biste učvrstili stražnjicu ne trebate nužno provoditi nekoliko sati u teretani. Iskoristite stepenice, umjesto jednu po jednu, stanite na svaku drugu. Ta vježba aktivira mišiće stražnjice, objasnio je profesionalni trener slavnih, Cornel Chin. 

Vježbati možete i dok sjedite. Stisnite mišiće stražnjice 10 puta i potom napravite pauzu. Nakon toga ponovite postupak s time da zategnete mišiće i držite najmanje dvije sekunde, dodao je.

Vježbe za seksi guzu

  • Stanite ispred klupe ili stepenica. Stanite na klupu najprije jednom, a potom drugom nogom. Ponovite postupak 12 puta, najmanje tri puta na tjedan. 
  • Spustite se na sve četiri i lagano ispružite najprije jednu nogu, a potom drugu. Postupak ponovite 12 puta na dan i najmanje tri puta na tjedan. 
  • Uzmite stolicu i držite se za nju, ali pritom pazite da se držite pravilno. Stanite u položaj tako da su vam noge u širini kukova i najprije ispružite jednu i držite sekundu, a potom drugu. Postupak ponovite 12 puta, a vježbu najmanje tri puta na tjedan. 








Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message