Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Tržište luksuzne mode u Japanu: Klasični dućani s prodavačima važniji su od online shopova

Tržište luksuzne mode u Japanu: Klasični dućani s prodavačima važniji su od online shopova

Iako svijet sve više prelazi u online život, tamošnje kupovne navike nešto su drugačije i više tradicionalne, što se naročito vidi na području kupovine najskupljih modnih kolekcija

VIDEO

Dok je Južna Koreja prošle godine bila u centru pozornosti luksuznog sektora - s velikim brendovima kao što su Louis Vuitton, Gucci i Dior koji su održali revije u glavnom gradu te ostvarili rekordne prodaje među tamošnjim ljubiteljima luksuza, Japan se istaknuo kao tržište koje ne gubi važnost.

FILE PHOTO: Chanel store in Paris

Naime, usred usporavanja američkog gospodarstva i teškog post-procesa Oporavak od korone u Kini, japansko tržište i dalje je ostalo moćno. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Pokretanje videa...

miljana jovičić 02:45

Prema podacima koje prenosi Vogue Business, japansko tržište luksuza nalazi se na vrhu popisa preferiranih međunarodnih destinacija. Stabilan je i očekuje se rast od oko 4% do 2025. zahvaljujući domaćim potrošačima.

To otkrivaju brendovi kao što su Burberry, Prada i Richemont, koji su potvrdili porast prodaje za cijelu financijsku godinu 2022. te kompanije kao što su Marni i Chanel koje svoje dugoročne strategije temelje upravo na japanskoj formuli uspjeha.

Top jakne za sive dane: Stylish komadi koji se ne boje vlage
Top jakne za sive dane: Stylish komadi koji se ne boje vlage

Podaci otkrivaju oporavak države, ali također naglašavaju potrebu za drugačijim pristupom, posebno u pogledu korisničke službe, u Japanu.

Naime, Japan se razlikuje od brojnih tržišta - u tom tradicionalnom društvu u kojem direktori još uvijek razmjenjuju posjetnice, koriste faks uređaje i plaćaju gotovinom, više od 80% luksuznih potrošača kaže da je klasična kupovina u dućanima važnija od one online.

Reuters/Pixsell

Prema McKinseyju, analitičkoj kompaniji, japanski potrošači navode da im je u kupnji važno nekoliko stvari - pristojnost i maniri prodavača, dobro poznavanje proizvoda te pristupačnost artikla, piše nss.

S najvećim udjelom starijih ljudi na svijetu, mnogi tamošnji kupci luksuznih proizvoda očekuju najvišu razinu brige u usluzi.

Eterična košulja od čipke: Top kreacija za ljetne party stilove
Eterična košulja od čipke: Top kreacija za ljetne party stilove

Tamo spajaju restorane i butike -  Chanelov butik Ginza ima i Beige, restoran s dvije Michelinove zvjezdice kojeg potpisuje monegaški kuhar francuskog podrijetla. Gucci ima Osteriu, a Bulgari Ristorante Luca Fantin. Dior je otvorio Ladurée's Café Dior, a  Louis Vuitton ima Le Café V.

I dok svijet sve više odlazi u online kupovinu, Japan ima neki svoj recept, gdje je kupovina uživo važnija od svega. Upravo se to ističe u luksuznom sektoru, što znači da je danas najveći luksuz - pričati sa stvarnim prodavačima koji su pristojni, srdačni i informativni. Imaju oni i online adrese za kupovinu, no ova specifičnost posebno je upečatljiva u Japanu.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Najbolji ljubavnici: Četiri znaka Zodijaka nemaju konkurenciju
OČARAT ĆE VAS

Najbolji ljubavnici: Četiri znaka Zodijaka nemaju konkurenciju

Jedan od njih je Lav. On zrači samopouzdanjem i unutar i izvan spavaće sobe. Magnetskom karizmom i energijom osvaja partnera razigranim i avanturističkim duhom

Modni stil na izborima: Dame su iskoristile trik Kraljice Elizabete
LIJEPE BOJE

Modni stil na izborima: Dame su iskoristile trik Kraljice Elizabete

Izborna večer inspirirala je naše dame u politici da biraju boje, kako bi se istaknule u moru muškaraca koji su birali tamno odijelo i košulju. Donosimo zanimljive modne kombinacije političara
'Umjesto zavjeta, na vjenčanju sam čitala poruke koje je moj zaručnik slao ljubavnici'
'SVE SAM OTKAZALA'

'Umjesto zavjeta, na vjenčanju sam čitala poruke koje je moj zaručnik slao ljubavnici'

'Dva dana prije vjenčanja, dok sam finalizirala narudžbe za proslavu, na njegovom telefonu naišla sam na pretinac imena 'Sunshine'. Osjećala sam mučninu dok sam ga otvarala'