Mršave manekenke izazivaju negativne osjećaje koje žene povezuju s imenom branda koji reklamiraju, pa odbijaju i kupovati te proizvode, potvrdilo je istraživanje
Tvrde: Mršavi modeli i zvijezde nisu najbolji izbor za reklame
Manekenke sa savršenom linijom kod žena izazivaju prezir pa ih omalovažavaju i samim time se osjećaju bolje u vlastitoj koži, utvrdila je studija britanske poslovne škole Warwick provedena na tri skupine žena. Upravo zbog toga one ne kupuju proizvode koje reklamiraju mršavi modeli, piše Daily Mail.
Reklame u kojima su modeli ili slavne zvijezde u prvom planu ženama se ne sviđaju, a bolje reagiraju na one gdje se jasno vidi koji se proizvod reklamira. Također, pozitivna slika branda ovisi i o učestalosti pojavljivanja reklame. Što je izloženost reklamama veća to je i otpor prema proizvodu veći, potvrdilo je istraživanje.
- Već pri pogledu na savršena tijela modela aktivira se naš obrambeni mehanizam i povećava samopouzdanje tako da u poznatim licima s reklama vidimo samo mane. Takve negativne osjećaje onda vežemo i uz ime branda, naročito ako ih je tvrtka iskoristila da vrati dobar imidž. Tvrtke bi trebale dobro razmisliti o svojim reklamnim kampanjama - istaknula je voditeljica studije dr. Tamara Ansons.