Lifestyle

Komentari 0

Uz ova 3 savjeta učinite božićna jela 'za povrće' zdravijima

Uz ova 3 savjeta učinite božićna jela 'za povrće' zdravijima

Za mnoge, blagdanske tradicije uključuju određeno jelo koje je uvijek na stolu i svečani obiteljski obrok. Ove godine tradicionalna okupljanja biti će ograničena, ali nas to ne sprječava u pripremanju namirnica

Kako bismo naše recepte ove godine učinili malo hranjivijima, potražili smo jednu od najpristupačnijih smjernica zdrave prehrane, mediteransku prehranu, kako bismo pronašli neke inspiracije i jednostavne zamjene.

POGLEDAJTE VIDEO:

1. Odlučite se za zdravije ulje

Mediteranska prehrana općenito traži ekstra djevičansko maslinovo ulje, ali svi mi želimo pronaći najbolje zdravo ulje na temelju naših potreba. 

Ulje avokada odličan je izbor ako kuhate hranu na višim temperaturama, a maslinovo ulje ako kuhate na nižoj temperaturi. Pri pečenju možete koristiti pire od banane. Uvrštavanje voća na popis sastojaka može vam u hranu dodati vlakna i fitonutrijente.

2. Cjelovite žitarice

Sljedeća ključna komponenta mediteranske prehrane je usredotočenost na cjelovite namirnice. Ali što zapravo znači cjelovito zrno? Jednostavno, to zrno je potpuno netaknuto. Žitarice s cjelovitim zrnom bogate su vlaknima, mineralima, vitaminima i fitokemikalijama.

Prilikom pečenja birajte brašno s cjelovitim zrnom kako biste od njega imali zdravstvene koristi.

3. Izaberite šarene, lokalne, sezonske proizvode

Na Mediteranu se definitivno naglašava lokalna proizvodnja, a to znači i sezonska. Ako možete, kupite voće i povrće na lokalnoj tržnici.

Organic vegetables healthy nutrition concept on wooden background

Što svjetlije, to bolje: bogate, žive boje obično su znak da proizvod ima solidnu dozu vitamina i antioksidansa. Uz to, dopustite da neke od njih zadrže tu boju prilikom pripreme (jer kuhanje može utjecati na hranjivu vrijednost).

Ovisno o tome gdje se nalazite u svijetu, sezona će se razlikovati, ali ako možete probajte na blagdanski stol uključiti ciklu, prokulicu, cvjetaču, korijen celera, kelj, poriluk, repu, tikvicu i slično. Što se tiče voća, limun, mandarine, grejp i još mnogo toga. To je savršeno za dodavanje u salatu ili u desert.

Kao što vidite, nevjerojatno je lako započeti s tim zamjenama u blagdanskim jelima, a zatim možda primijeniti savjete i za kuhanje u novoj godini, piše Mind Body Green.

Najčitaniji članci