Za manje trenja - ovo su super vježbe koje učvršćuju bedra | 24sata
Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Za manje trenja - ovo su super vježbe koje učvršćuju bedra

Za manje trenja - ovo su super vježbe koje učvršćuju bedra

Ove vježbe ciljaju unutarnje i vanjske bedrene mišiće. Nisu komplicirane, a ključno ih je izvoditi ih u određenoj periodici te se držati broja ponavljanja

VIDEO

Donosimo nekoliko super vježbi koje su vrlo učinkovite za učvršćivanje bedara. Ove vježbe ciljaju mišiće nogu, posebno kvadricepse, stražnju ložu i unutarnje i vanjske bedrene mišiće.

1. Čučnjevi

Čučnjevi su izvrsna vježba za cijele noge, uključujući bedra.

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

Žene koje vježbaju 01:12

Izvođenje: Stanite s nogama u širini ramena. Polako spuštajte kukove unatrag i dolje kao da ćete sjesti na stolicu. Pazite da vam koljena ne prelaze prste nogu. Vratite se u početni položaj.

Ponovite: 3 seta po 15 ponavljanja.

Brzo do super linije: Odlične i lagane vježbe s pilates loptom
Brzo do super linije: Odlične  i lagane vježbe s pilates loptom

2. Iskoraci

Iskoraci su odlični za jačanje kvadricepsa i stražnje lože.

 

Izvođenje: Stanite uspravno, koraknite jednom nogom naprijed i spuštajte tijelo prema dolje dok oba koljena ne budu pod kutom od 90 stupnjeva. Vratite se u početni položaj i ponovite s drugom nogom.

Ponovite: 3 seta po 12 ponavljanja na svaku nogu.

3. Most na jednoj nozi

Ova vježba pomaže u jačanju stražnje lože, stražnjice i donjeg dijela leđa.

Izvođenje: Lezite na leđa, savijte jedno koljeno, a drugu nogu ispružite ravno. Podignite kukove prema gore dok tijelo ne formira ravnu liniju od ramena do koljena. Spustite se dolje bez da dodirnete pod i ponovite.

Ponovite: 3 seta po 12 ponavljanja na svaku nogu.

Protein iz mlijeka gradi mišiće - sirutku popijte prije treninga
Protein iz mlijeka gradi mišiće - sirutku popijte prije treninga

4. Bočni iskoraci

Ova vježba cilja unutarnje i vanjske bedrene mišiće.

Izvođenje: Stanite uspravno s nogama u širini ramena. Koraknite desnom nogom u stranu i savijte koljeno, držeći lijevu nogu ravno. Vratite se u početni položaj i ponovite na drugoj strani.

Ponovite: 3 seta po 12 ponavljanja na svaku stranu.

5. Step-up na klupi

Step-up vježbe su izvrsne za kvadricepse i gluteuse.

 

Izvođenje: Stanite ispred stabilne klupe ili stepenice. Stavite jednu nogu na klupu i podignite cijelo tijelo gore, zatim se spustite natrag dolje. Ponovite s drugom nogom.

Ponovite: 3 seta po 15 ponavljanja na svaku nogu.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0

VIDEO

Mnogi veliku nuždu obavljaju pogrešno - evo kako je pravilno i što ne smijete raditi na WC-u
PREMA LIJEČNICIMA

Mnogi veliku nuždu obavljaju pogrešno - evo kako je pravilno i što ne smijete raditi na WC-u

Navika zapadnjaka da sjede na WC školjci rezultira brojnim zdravstvenim problemima - od hemeroida do zatvora. Jednostavna prevencija toga je čučanje, što je najprirodniji položaj za crijeva

Ova 4 horoskopska znaka su najbolji ljubavnici: Daju sve od sebe da se osjećate posebno
BLAGO NJIHOVIM PARTNERIMA

Ova 4 horoskopska znaka su najbolji ljubavnici: Daju sve od sebe da se osjećate posebno

Pronaći srodnu dušu koja vas razumije i bezuvjetno voli može biti izazov. Donosimo četiri horoskopska znaka poznata po svojoj dubokoj ljubavi i strastvenosti
Mladoženja pustio eksplicitan video prevare na vjenčanju: Biste li učinili isto u toj situaciji?
ISPUNITE ANKETU

Mladoženja pustio eksplicitan video prevare na vjenčanju: Biste li učinili isto u toj situaciji?

Sporna scena bila je šokantna za mladenku i njezinog šogora, što je izazvalo ogromne uzdaha diljem dvorane. 'Zar ste mislili da nisam znao za ovo?', čulo se kako mladoženja viče