Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
4 komentara

Zbogom podočnjacima: Joga za oči briše posljedice umora

Danielle Collins je poznata svjetska stručnjakinja za jogu lica koja ženama preporučuje nekoliko jednostavnih vježbi za “brisanje” podočnjaka, natečenosti i sitnih bora oko očiju

4 komentara

Sve što vam treba za izvođenje je nekoliko minuta slobodnog vremena dnevno. Collins tvrdi da ćete pomoću njih pomladiti izgled područja oko očiju te istodobno ojačati očne mišiće i popraviti vid. 

- Jogu za lice preporučujem apsolutno svakome - i muškarcima i ženama, i mladima i starima. Ovaj način vježbanja pomoći će vam da obrišete znakove starenja s lica, a očima vratite mladolik i svjež izgled. Vježbe ujedno djeluju kao prevencija pa ih svakodnevno izvodite kako biste sačuvali dobar vid i preduhitrili starenje - pojašnjava Collins. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Također preporučuje da vježbe u početku izvodite pred ogledalom kako biste bili sigurni da ih izvodite pravilno, a zatim ih možete raditi bilo gdje i bilo kad. 

- Prije vježbanja dobro nahranite kožu uljem ili kremom, a savjetujem da vježbate šest puta tjedno po 10 minuta - kaže Danielle Collins. 

Prva vježba

Foto: Danijel Berkovic/PIXSELL

S vrhovima prstiju nježno tapkajte po cijelom području oko očiju. Krenite od unutarnjih kuteva, zatim nastavite prema ušima i završite krug nježno simulirajući područje iznad obrva. Ponovite cijeli proces nekoliko puta na oba oka. 

Druga vježba

Foto: Danijel Berkovic/PIXSELL

Vrhove prstiju stavite na unutarnji kut oka, nježno pritisnite i zatim nježno pomičite prema vanjskom kutu oka, dodirujući pritom same rubove obraza. Collins upozorava da je tijekom ove vježbe izuzetno važno da pokreti budu što nježniji. Ova vježba potaknut će proizvodnju kolagena i povećati elastičnost kože. 

Treća vježba

Foto: Danijel Berkovic/PIXSELL

Prste stavite na unutarnji i vanjski rub oka tako da tvore slovo V. Lagano pritisnite unutarnji kut oka, a istodobno oči zatvorite na pola tako da osjetite mišiće kako lagano vibriraju. Vježbu izvodite baš kako treba ako vam vid postane lagano zamućen i osjetite pulsiranje u očima. Odlična je za brisanje sitnih bora i natečenosti. 

Četvrta vježba

Foto: Danijel Berkovic/PIXSELL

Dlan položite na čelo i zatim pogled usmjerite prema gore, što više možete. Dok izvodite ovu vježbu pokušajte držati čelo što mirnije. Zatim nakratko pogledajte prema dolje pa opet gledajte prema gore. Ova vježba potiče cirkulaciju krvi u očima, briše podočnjake, a oči izgledaju odmorno i svježe. 

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message