Obavijesti

Ljubimci

Komentari 2

Poznati poručuju:'Kod bake ili na moru, na jesen svi na broju!'

Poznati poručuju:'Kod bake ili na moru, na jesen svi na broju!'
1

Cilj kampanje 'Obitelj na more, a pas na ulicu?' je osvješćivanje javnosti o problemu napuštanja životinja te apeliranja na udomljavanje životinja umjesto njihove kupnje

VIDEO

Udruga Prijatelji životinja, u suradnji s Gradskim uredom za poljoprivredu i šumarstvo grada Zagreba, i ove godine nastavlja kampanju 'Obitelj na more, a pas na ulicu?'

Osvješćivanje javnosti

Cilj kampanje je osvješćivanja javnosti o problemu napuštanja životinja te apeliranja na udomljavanje napuštenih životinja umjesto njihove kupnje.

Svakog ljeta, uoči odlaska na godišnje odmore, povećava se broj napuštenih životinja koje lutaju ulicama, izložene ranjavanju i smrti od automobila, gladi i žeđi te iživljavanju pojedinaca.

Budite odgovorni vlasnici

 Građani koji izbacuju dotadašnjega člana obitelji na ulicu krše zakon, pokazuju neodgovornost i nedostatak empatije prema bespomoćnoj životinji te prebacuju odgovornost za zbrinjavanje životinje suosjećajnim građanima i pretrpanim skloništima za napuštene životinje.

Na potrebu odgovorne brige o životinjama kao članovima obitelji u ovogodišnjoj kampanji 'Obitelj na more, a pas na ulicu?' upozorava zabavan i duhovit glumačko-voditeljski par Igor Mešin i Rene Bitorajac, koji s jumbo plakata poručuje: 'Kod bake ili na moru, na jesen svi na broju!'

Ne napuštajte životinje

Plakati će biti postavljeni tijekom ljetnih mjeseci u Zagrebu i drugim hrvatskim gradovima te jasnom porukom pozivati građane da ne napuštaju životinje.

Prilikom snimanja Igor Mešin izjavio je: 'Nema opravdanja za napuštanje životinja. Uvijek se može naći čuvanje, a i psima godi more.', dok je Rene Bitorajac dodao: 'Tko može napustiti životinju, ne može biti dobar niti prema ljudima.'

Manekeni iz Dumovca

Prekrasni psi s plakata su štenci Barnie, Bernie, Bornie, Rona, Bara i Virga, dok su na snimanju sudjelovali i odrasli psi Vuki i Kety.

 To su samo neke od brojnih napuštenih životinja smještenih u Skloništu za nezbrinute životinje grada Zagreba u Dumovcu.

 Ova kampanja, osim pozitivne i vedre poruke koju šalje, svake godine poziva i na udomljavanje napuštenih životinja s plakata i ostalih smještenih u skloništima diljem Hrvatske.

Kazna za napuštanje 15 000 kuna

Iako je napuštanje životinja kažnjivo novčanim iznosom do 15.000 kuna, u Hrvatskoj su i dalje tijekom cijele godine prisutni velik broj napuštenih životinja i nedostatak skloništa za napuštene životinje s politikom neubijanja, a nedostaju i programi edukacije i udomljavanja.

Za projekt 'Ekipa na broju!' fotografije je snimio Goran Katić u studiju udruge Omnibus, stilist je Boris Banović, vizažistica je Nives Spajić, a dizajn plakata izradila je Maja Zaklan.

Pozivamo vas da udomite psa ili mačku!

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 2
VIDEO

Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, bila u samostanu. Sad je u vrhu
TEŠKA ŽIVOTNA PRIČA

Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, bila u samostanu. Sad je u vrhu

Najbolja hrvatska boksačica Ivana Habazin (34) prošla je trnovit put do svjetskih pojaseva, a 'odustala' je samo jednom u životu...

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...
Što je najčudnije što vas može uzbuditi? Ovo su razlozi zašto neki ljudi imaju neobične fetiše
NASTRANE SKLONOSTI

Što je najčudnije što vas može uzbuditi? Ovo su razlozi zašto neki ljudi imaju neobične fetiše

Što se više 'borite' protiv fetiša, to ga više želite. Fetiši postaju moćni jer ih društvo označava kao 'izvrnute', 'nastrane' i 'pogrešne' - što ih čini još privlačnijima