Obavijesti

Tech

Komentari 2

Metronet postao Microsoftov partner za rješenja u oblaku

Metronet postao Microsoftov partner za rješenja u oblaku
1

Proocjene su kako bi vrijednost cloud tržišta u 2018. trebala porasti na 200 milijardi dolara, dok će korištenje cloud aplikacija narasti na 50 milijardi.

Metronet postaje prvi Microsoftov hrvatski CSP (Cloud solution partner) partner koji će pružati cloud usluge poslovnim korisnicima. Tako je svim poslovnim subjektima u Hrvatskoj od danas i kroz Metronet dostupan Microsoftov cloud paket usluga, od Officea 365, Azurea, One drivea, Enterprise mobility suitea do Microsoft Dynamcis CRM-a. 

Osim prodaje, Metronet će korisnicima biti i podrška u odabiru rješenja, implementaciji, migraciji podataka, ali i tijekom korištenja čime bi tvrtke trebale iskoristiti puni potencijal svih tih usluga. Sve usluge i komunikacija će se obavljati preko Metronetova portala www.cloudmarket.hr. 

- Računarstvo u oblaku (Cloud) je jedan od globalnih megatrendova koji ima bitan utjecaj na transformaciju poslovnih modela s obzirom da danas tvrtke ne moraju značajno kapitalno investirati da bi bile globalno prisutne.  Osim značajnog smanjenja troškova te podizanja produktivnosti u poslovanju korištenjem rješenja u oblaku značajno se podiže i inovacijski te transformacijski potencijal tvrtki - rekao je Ivan Vidaković iz Microsofta. Dodao je da lokalne tvrtke te trendove uspješno prate.

Inače, procjene su kako bi vrijednost cloud tržišta u 2018. trebala porasti na 200 milijardi dolara, dok će korištenje cloud aplikacija narasti na 50 milijardi. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 2
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.