Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 0

On-line cvjećarnicom ispunila sam svoje snove

Powered by Tele2

On-line cvjećarnicom ispunila sam svoje snove
2

Irma Zovak krajem 2015. godine otvorila je Bloom Hrvatska i do danas je napravila izvrstan posao

Nije bilo lagano odvažiti se i pokrenuti vlastiti posao. No, Irma Zovak krajem 2015. godine skupila je dovoljno hrabrosti i krenula u ostvarenje svojih snova. On-line cvjećarnica Bloom Hrvatska bila je ono o čemu je maštala i do danas je napravila izvrstan posao. Nije znala u što se upušta, ali vjerovala je u svoj uspjeh.

- Razmišljala sam na koji način ponuditi cvjetne aranžmane javnosti u jednom drugačijem ruhu. Tu se rodila ideja o cvijeću u kutiji. Kod nas to u to vrijeme još nije postojalo - kaže Irma koja o klasičnoj trgovini nije ni razmišljala jer je bila svjesna da će joj s internet cvjećarnicom troškovi biti manji. Put od ideje do realizacije, kaže, nije trajao predugo.

-   Kada sam se napokon odlučila upustiti u sve, pojavilo se dosta prepreka koje sam s vremenom uspjela savladati. Čak mislim da sam dosta stvari i jako brzo riješila. Primjerice, papire za otvaranje d.o.o riješila sam za otprilike mjesec dana - priča Irma. Osim toga, odmah je krenula s društvenim mrežama.

-  Jako brzo se pročulo za nas, jer smo zapravo odmah na početku imali jako dobar marketing. Radimo jako dobro, a osim raznih buketa, radimo i razne aranžmane za vjenčanja ili evente za koje nas angažiraju razne kompanije - priča Irma koja je otpočetka imala misiju - on-line cvjećarna namijenjena je mlađim generacijama. Imala je, kaže, veliku sreću, što je imala veliku podršku obitelji i prijatelja.

-  Kada sam krenula, pomoć je počela pristizati sa svih strana tako da sam ostvarila suradnje u dosta segmenata. Logo, dizajn, web, fotografije, snimke, suradnje, promocije, svakodnevna pomoć u vođenju posla. Većina “pomagača” bili su moji prijatelji puno prije Blooma, ali neki su to postali i naknadno. I danas svoje prijatelje dva puta godišnje angažiram da mi poslikaju aranžmane - priča Irma koja cvjećarnicu ima u prizemlju obiteljske kuće. Mlada poduzetnica smatra da je u svakom poslu, pa tako i u njezinom, jako važno imati jasan cilj. Osim toga, bitan je marketing, ali i publika kojoj su proizvodi namijeni. Ipak, u današnje vrijeme, kaže, osim dobrog proizvoda, jako ga je bitno dobro ispromovirati.

Powered by Tele2

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog
MANIPULACIJA?

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog

Jeste li znali da u trgovinama postoji pravilo izlaganja proizvoda kako bi kupci što duže ostali u njoj ili da se u web-trgovinama može pratiti na koja sve mjesta posjetitelj klika? Pogledajte koje sve tehnike koriste veliki igrači

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?
PREVELIKA OČEKIVANJA?

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?

Ako moral zaposlenika nije na prvom mjestu, tvrtka može biti u velikom problemu. Brojna istraživanja pokazala su kako su pozitivne radne sredine puno produktivnije od onih koje to nisu
Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz
PRIMIJETITE IH

Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz

Ulazite li u poslovnu suradnju ili partnerstvo s drugom osobom, dobro je prepoznati određene znakove koji mogu ukazati da to neće dobro funkcionirati. Prepoznajte ih i na vrijeme izbjegnite moguće probleme