Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 0

Važno je stalno biti u kontaktu s kupcima

Powered by Tele2

Važno je stalno biti u kontaktu s kupcima
1

Internet je danas najbrže rastući medij. Televiziji je trebalo 13 godina da stekne 50 milijuna korisnika, radiju 38, a internet je to uspio u samo četiri godine

Na početku kod interneta nije bilo povratne informacije od korisnika, no stvari su se jako brzo promijenile, posebno pojavom društvenih mreža. Preko njih danas ljudi iskazuju svoje mišljenje, savjetuju se, traže komentare o raznim proizvodima i uslugama, ali ih i prodaju, kupuju.... Pomoću marketinga na društvenim mrežama stvara se svjesnost postojanja usluge ili proizvoda, a cilj nije nasilno prodavanje nego poticanje razmišljanja o proizvodu ili usluzi. Ako kupac stvori pozitivno razmišljanje o vašem proizvodu ili usluzi, on će to proširiti među prijateljima i poznanicima, što se naziva World of Mouth Marketing ili Buzz Marketing. Vanja Prahić, community manager 24sata, kaže da je  oglašavanje uvijek bilo na mjestima gdje su ljudi.

- Činjenica je da su ljudi zadnjih nekoliko godina na društvenim mrežama, od kojih su Facebook i Instagram najdominantniji - kaže Vanja i napominje da je obrtnicima bitno da uspostave pozitivan kontakt sa svojim kupcima. Svima nam je važno i da, prije nego što kupimo neki proizvod, znamo već nečije iskustvo o njemu. A to iskustvo isto ćemo potražiti na internetu.

- Na društvenim mrežama to može biti odlična besplatna reklama. Ako netko objavi fotku nekoga genijalnog proizvoda, njegovi će pratitelji to vidjeti. Kad idu nešto kupovati danas, većina ljudi traži preporuku. Dakle, neće vjerovati reklami nego preporuci - objašnjava Vanja i napominje da rijetko koji poduzetnik (osim onih čiji proizvod svi znaju) može opstati bez digitalne priče. 

- To se nikako ne misli samo na oglašavanje proizvoda preko interneta. Bitno je da mali obrt ispriča svoju priču koja će biti zanimljiva ljudima te da se kroz sadržaj integriraju i proizvodi. To je takozvano native oglašavanje koje čitatelju daje dodatnu vrijednost. Tko god uspije upakirati proizvod u priču koja se razlikuje od ostalih, definitivno će profitirati. Reklama ima previše pa ih mnogi više ne doživljavaju - govori Vanja ističući da će se i ljudi koji tek kreću u digitalne vode jako brzo snaći.

- I Facebook i Instagram toliko su popularni zato što su intuitivni. Čim se otvore, jasno je što treba stisnuti za objavu slike, statusa, videa... Najbitniji je zapravo taj kreativni status, odnosno onaj tko vodi društvene mreže, mora imati plan na koji će način komunicirati prema publici - objašnjava Vanja.

Powered by Tele2

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog
MANIPULACIJA?

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog

Jeste li znali da u trgovinama postoji pravilo izlaganja proizvoda kako bi kupci što duže ostali u njoj ili da se u web-trgovinama može pratiti na koja sve mjesta posjetitelj klika? Pogledajte koje sve tehnike koriste veliki igrači
Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?
PREVELIKA OČEKIVANJA?

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?

Ako moral zaposlenika nije na prvom mjestu, tvrtka može biti u velikom problemu. Brojna istraživanja pokazala su kako su pozitivne radne sredine puno produktivnije od onih koje to nisu
Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz
PRIMIJETITE IH

Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz

Ulazite li u poslovnu suradnju ili partnerstvo s drugom osobom, dobro je prepoznati određene znakove koji mogu ukazati da to neće dobro funkcionirati. Prepoznajte ih i na vrijeme izbjegnite moguće probleme