Tri, četiri, sad! Dugo očekivani H&M se u Zagrebu otvara u četvrtak. Iz tvrtke kažu da roba cijenom i kvalitetom neće odskakati od drugih. Ponosni su na kvalitetu
Blagajnica dizajnira za H&M, ponosni su na kvalitetu odjeće
Švedska modna kuća Hennes & Mauritz AB, H&M, koja 64 godine odijeva ljude diljem svijeta, napokon svoja vrata otvara i u Hrvatskoj. U zagrebačkom centru Cvjetni smjestila se jedna od 2212 trgovina čiji asortiman već dobro poznaju kupci u 39 zemalja. Ono što mami kupce su kvalitetna odjeća i modni dodaci uz, što je najbitnije, pristupačnu cijenu.
Žene su već spremne stajati u dugačkim redovima na dan otvorenja, 7. travnja, jer kako vrište sve reklame, cijene neće biti više nego u susjednim zemljama. U H&M-u se posebno ponose kvalitetom dječje odjeće, a ni muškarci neće biti zakinuti. Tri glavne karike koje trenutačno vode H&M - projekt menadžerica Pernilla Halldin, glavna dizajnerica Ann Sophie Johannson i trend koordinatorica Catarina Midby garantiraju da se će se u Hrvatskoj prodavati prvoklasna i kvalitetna roba.
- Gluposti su tračevi da će tu biti roba druge klase. To jednostavno nije isplativo. H&M kvaliteta jednaka je u cijelom svijetu. Jedino što radimo su selekcije u odnosu na klimu - rekla je Pernilla Halldin za Fashion.hr.
Pojasnila je da smo dugo čekali na njihovu trgovinu jer su tražili najidealniju lokaciju.