Obavijesti

News

Komentari 0

Cijene u hrvatskim trgovinama lani porasle za više od 5 posto!

Cijene u hrvatskim trgovinama lani porasle za više od 5 posto!

Istraživanje je pokazalo da je u Hrvatskoj prodaja bez promocija igrala ključnu ulogu u rastu FMCG tržišta

Cijene proizvoda robe široke potrošnje (FMCG) u Hrvatskoj lani su porasle za 5,2 posto, vrijednost FMCG tržišta je porasla za 7,8 posto, a količinski rast iznosio je 2,6 posto u usporedbi s prethodnom godinom, pokazalo je istraživanje State of the Nation analitičke kuće NIQ, prenosi magazin JaTrgovac.

U Adriatik regiji (Hrvatska, Slovenija i Srbija), pokazuju se značajne varijacije u porastima cijena FMCG proizvoda u 2024. - od Hrvatske s 5,2 posto i Srbije s 3,9 posto do Slovenije s rastom cijena ispod jedan posto. Sloveniju pritom, kako se navodi, izdvaja prisutnost triju velikih diskontnih lanaca, koji pružaju više alternativnih opcija u odnosu na velike brendove, čime održavaju rast cijena nižim u usporedbi s Hrvatskom ili Srbijom.

Usporedili cijene na tržnicama u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku - evo gdje je košarica najskuplja
Usporedili cijene na tržnicama u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku - evo gdje je košarica najskuplja

Istraživanje je pokazalo da je u Hrvatskoj prodaja bez promocija igrala ključnu ulogu u rastu FMCG tržišta. Iako su kategorije kućne njege i osobne njege predvodile rast, pojavila se zanimljiva promjena. Naime, prodaja bez promocija pridonijela je rastu vrijednosti FMCG tržišta više nego promotivna prodaja, što ukazuje na spremnost potrošača da plati punu cijenu proizvoda.

Udio promotivne prodaje u Srbiji  je u 2024. bio 38 posto, u Hrvatskoj 29 posto, a u Sloveniji 27 posto. Najveći rast promotivne prodaje od 1,2 posto zamijećen je u Sloveniji, što pokazuje da sniženi artikli sve više doprinose rastu tržišta u odnosu na proizvode s redovnim cijenama, dok je u Hrvatskoj rastu FMCG tržišta pridonijela prije svega redovna prodaja. To ukazuje, kako se navodi, na promjenu u maloprodajnoj dinamici na Adriatik tržištu, pri čemu će promotivne i cjenovne strategije biti ključne za poticanje prodaje u sve tri zemlje.

Karlovački gigant mogao bi otpustiti i do 1000 radnika zbog Trumpovog trgovinskog rata!
Karlovački gigant mogao bi otpustiti i do 1000 radnika zbog Trumpovog trgovinskog rata!

Prema istraživanju, vrijednost tržišta tehnike i trajnih dobara u Hrvatskoj je lani porasla za 8,4 posto u usporedbi s prethodnom godinom, što je potaknuo rast kroz sve kvartale. Najuspješnija kategorija bili su mali kućanski aparati, na čije prodajne rezultate su posebno utjecale promocije tijekom perioda Black Fridaya i Božića.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Strašna sudbina dubrovačke obitelji: Poginule sestre, prije na cesti živote izgubili muževi...
OSTALI I BEZ MAJKE

Strašna sudbina dubrovačke obitelji: Poginule sestre, prije na cesti živote izgubili muževi...

Stradalim sestrama Dubravki i Mariji iz Dubrovnika muževi i majka, poginuli su ranije u prometnim nesrećama. Obitelj, umjesto veselja, mora organizirati sprovode
VIDEO Lančani sudar kamiona i auta na A3: Dvoje ljudi je umrlo
UŽAS KOD ZAGREBA

VIDEO Lančani sudar kamiona i auta na A3: Dvoje ljudi je umrlo

Stigla je i hitna. Jako sporo se svi krećemo, rekao nam je čitatelj koji je snimio prometnu nesreću na A3
Detalji tragedije: Sestre išle na vjenčanje pa poginule u sudaru. Treća žena  završila u bolnici
UŽAS NA A3

Detalji tragedije: Sestre išle na vjenčanje pa poginule u sudaru. Treća žena završila u bolnici

Zagrebačka policija i dalje utvrđuje okolnosti nesreće na gradskoj obilaznici gdje su se oko 9 sati sudarila tri vozila. Auto, u kojoj su bile tri žene, pomela je hladnjača