Grčić je u četvrtak rekao da je prije nekoliko dana u EU razgovarao o projektu Pelješkog mosta. Čini se kako je sve izglednije da će se na kraju most ipak graditi
Grčić: Pelješki most imat će visoku poziciju na listi odabira
Potpredsjednik Vlade i ministar regionalnog razvoja Branko Grčić u četvrtak je rekao da je prije nekoliko dana u EU razgovarao o projektu Pelješkog mosta. Čini se kako je sve izglednije da će se na kraju most ipak graditi.
- Studija predizvedivosti bit će gotova za mjesec dana. Tada ćemo imati jasnu sliku i most će biti visoko pozicioniran u završnom odabiru projekta – rekao je Grčić na predstavljanju Strategije prometnog razvoja Hrvatske za razdoblje 2013. – 2030.
Ipak, dodao je, EU neće htjeti financirati njegovu gradnju ako on bude predmet političkog nadmudrivanja. U kontekstu mosta spomenuo je da se na Korčuli i Pelješcu, jednim od najljepšim predjelima Jadrana, gasi nekoliko turističkih tvrtki, čega ne bi bilo da most već postoji.
Na red će doći i državne i lokalne autoceste
Ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić je istovremeno rekao da je faza cestogradnje gotova, a da je zbog preizgrađenosti Hrvatske autocestama, dug za njih veći od 50 milijardi kuna.
- Preizgrađeni smo autocestama i od 2014. više nema investiranja javnim novcem – poručio je.
Studija, na kojoj zapravo još rade, donijet će nove smjernice u razvoju prometa. Na red će doći državne i lokalne autoceste, rješavat će se problemi prometnih čvorova, kao što je onaj na obilaznici Splita, potom će se ulagati u modernizaciju željeznice, te morskog i riječnog prometa. Za luku Gaženica je rekao da njena izgradnja ide dalje, ali ne više proračunskim novcem nego ulaganjima strateškog partnera. Najavio je i da će početkom studenog potpisati ugovor s domaćim proizvođačem da se za HŽ putnički izgradi 44 putnička vagona.