Promidžbeni turistički film nastao je po ideji violončelistice Ane Rucner, koja u njemu i nastupa uz Zagrebačku filharmoniju i akademski zbor Ivan Goran Kovačić
Hrvatski spot "Oda radosti" osvojio turističkog Oscara
Hrvatska turistička zajednica u Berlinu je, na 11. međunarodnom festivalu turističkog filma i multimedijalnih uradaka, za promidžbeni film "Oda radosti" dobila prvo mjesto u kategoriji glazbenih videa. Turistički Oscar osvojen je u konkurenciji 180 zemalja koje nastupaju na berlinskoj burzi turizma ITB, a predstavnicima HTZ-a uručio ga je predstavnik Saveza njemačkih društava filmske i video produkcije, javlja večernji.hr.
Promidžbeni turistički film "Oda radosti" nastao je po ideji violončelistice Ane Rucner, koja u njemu i nastupa uz Zagrebačku filharmoniju i akademski zbor Ivan Goran Kovačić. Redatelj je Hrvoje Hribar, a produkciju je odradio Planet B. Film, inače, ima devet verzija, a Hrvatsku turističku zajednicu taj je projekt stajao oko 1,5 milijuna kuna.
Spot "Oda radosti" gledat će, među ostalima, i gledatelji globalnih televizija, a uz njega je vezana i zanimljivost da se vrtio na ekranima u Europskom parlamentu na dan kad je Hrvatska potpisivala pretpristupni ugovor s EU.
Spot je, inače, prvi puta emitiran lani u rujnu, a iz Hrvatske turističke zajednice najavljuju da će ga kandidirati na još nekoliko međunarodnih natjecanja.
- Na njemu se radilo dva mjeseca, a ovo priznanje smatramo potvrdom da smo našim promidžbenim alatima u samom vrhu. Koristit ćemo ga sve do ulaska u Europsku uniju, jer je u njemu, među ostalim, i slogan "Hrvatska - nova turistička zvijezda EU", kazao nam je u Berlinu direktor Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić.