Obavijesti

News

Komentari 1

HTZ: Posezona bolja nego lani, sada kreće promocija za 2025.

HTZ: Posezona bolja nego lani, sada kreće promocija za 2025.

Turistička posezona dobro prolazi te je samo u listopadu bilo više turističkih dolazaka i noćenja nego lani, čemu pridonose promotivne kampanje Hrvatske turističke zajednice (HTZ)

Najavili smo dobru posezonu, što rezultati i potvrđuju, a svemu pridonose i naše kampanje čiji je cilj pozicioniranje Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne cjelogodišnje destinacije. Tako će biti i ubuduće, kako bi se izraženije jačao promet izvan glavnih ljetnih mjeseci, kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Napominjući da će brojke turističkog prometa za listopad i deset mjeseci objaviti naknadno, iz HTZ-a za Hinu iznose da je listopad, do oko datuma 28. listopada bio u plusu s dolascima i noćenjima turista u odnosu na lanjski.

Završetak listopada ove se godine naslanja na produženi vikend zbog blagdana Svih svetih, kada se u Hrvatskoj očekuje povećani putnički i turistički promet, dok će se u studenom održati brojni skupovi i kongresi, što će dodatno pridonijeti prometu.

Među tim skupovima su i oni iz turističkog sektora odnosno većine strukovnih udruga i komora, a sektor čekaju i nastupi na stranim tržištima, prije svega na jednoj od najvećih svjetskih turističkih burzi, londonskom WTM-u (World Travel Marketu).

Ta će burza ove godine od 5. do 7. studenoga okupiti nekoliko tisuća izlagača iz svijeta i svih segmenata turističke i industrije putovanja, a prema organizatorima WTM-a izlagača i posjetitelja bit će najviše do sada.

Zaokret u promociji

Među izlagačima su tradicionalno HTZ i domaće turističke tvrtke i zajednice, kao i prijevoznici, koji nastupom na WTM-u žele dodatno učvrstiti poziciju Hrvatske, posebice, kaže Staničić, sa strateškim partnerima i suradnjama s obzirom da je riječ o britanskom tržištu s kojeg rezultati značajno ovise i o kvaliteti zračne povezanosti odnosno aviolinijama.

Kako bi napravili razliku u odnosu na nastupe u zadnjih nekoliko godina, hrvatski turizam odnosno HTZ će se na WTM-u predstaviti i s novim izgledom nacionalnog štanda.

'Domaći turisti u Hrvatskoj troše manje nego u inozemstvu'
'Domaći turisti u Hrvatskoj troše manje nego u inozemstvu'

- Na WTM-u u Londonu premijerno ćemo prikazati novi dizajn i koncept hrvatskog štanda, koji će se nakon Londona koristiti i na svim ostalim sajamskim nastupima u idućem višegodišnjem razdoblju. Novi koncept štanda nije direktno povezan s izborom novog krovnog komunikacijskog koncepta, ali je dio zaokreta u promociji Hrvatske kao turističke destinacije, koji je definiram smjernicama novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma - kaže Staničić.

Na pitanje kojoj je fazi proces izbora novog krovnog komunikacijskog koncepta i vizualnog identiteta, te uključuje li i izbor novog slogana, Staničić kaže da je to zaseban projekt na kojemu se aktivno radi te da su provedenim natječajem za izbor tog koncepta (Big Idea) obuhvaćena dva radna zadatka - izrada krovnog komunikacijskog koncepta koji je puno više od samog slogana i predstavljat će i temelj za buduće marketinške kampanje, te izrada vizualnog identiteta.

Ministar turizma: Prihodi od stranih turista u prvoj polovici godine iznose 4,15 milijardi €
Ministar turizma: Prihodi od stranih turista u prvoj polovici godine iznose 4,15 milijardi €

- Na osam ključnih emitivnih tržišta uspješno su provedena istraživanja u sklopu kojih su testirani dobiveni prijedlozi za novi krovni komunikacijski koncept od tri ponuditelja te prijedlozi vizualnog identiteta od njih četiri. Održana je i sjednica stručnog povjerenstva gdje su prezentirani rezultati istraživanja tržišta, a sukladno natječajnoj dokumentaciji i finalna lista svih ponuditelja. Očekujemo da će se rješenja i prijedlozi uputiti na jednu od idućih sjednica Turističkog vijeća HTZ-a na daljnje razmatranje i odluku - kaže Staničić.

Od početka godine u Hrvatskoj ostvareno 616 tisuća dolazaka više nego lani!

Prema prvim nepotpunim podacima sustava eVisitor, u Hrvatskoj je tijekom prvih deset mjeseci ostvareno 20,5 milijuna dolazaka i 106,6 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 3 posto u dolascima i 1 posto u noćenjima. Drugim riječima, u odnosu na lani ostvareno je 616 tisuća dolazaka više i 694 tisuće više noćenja.

- Cijelu ovu godinu bilježimo pozitivne turističke rezultate, a ovaj trend se, kako smo i predvidjeli, nastavio i u posezoni. Tako smo u listopadu ostvarili 87 tisuća više dolazaka i 286 tisuća više noćenja nego u listopadu prošle godine te je i ovo još jedna potvrda rekordnim ostvarenjima, koje prate i financijski pokazatelji. Svime postignutim u ovoj godini možemo biti i te kako zadovoljni, a još više kada znamo da paralelno s ostvarivanjem ovih rezultata, koji nam stalno potvrđuju kako se pozicioniramo kao cjelogodišnja destinacija, kontinuirano radimo i na sveobuhvatnoj reformi kojom želimo osigurati jednaku uspješnost i u budućnosti - izjavio je Tonči Glavina, ministar turizma i sporta.

Zagreb: Izjava za medije Tončija Glavine

Tijekom prvih deset mjeseci najviše su noćenja ostvarili gosti s tržišta Njemačke (22,2 milijuna noćenja), Hrvatske (12,6 milijuna noćenja), Slovenije (10,7 milijuna noćenja), Austrije (8 milijuna noćenja), Poljske (7 milijuna noćenja), Češke (5,1 milijuna noćenja), UK-a (4 milijuna noćenja), Mađarske (3,9 milijuna noćenja) i Italije (3,8 milijuna noćenja). Gledano prema destinacijama najviše je noćenja ostvareno u Dubrovniku, Rovinju, Splitu, Poreču i Umagu, a gledano prema vrsti smještaja najviše je noćenja ostvareno u objektima u domaćinstvu (39,3 milijuna noćenja), hotelima (24,3 milijuna noćenja) i kampovima (20,7milijuna noćenja).

- Raznolika i kvalitetna turistička ponuda, zanimljiva sportska, outdoor, gastronomska, ali prije svega brojna poslovna događanja doprinijela su odličnim rezultatima turističkog prometa u listopadu. Interesantna ponuda u destinaciji motiv je dolazaka brojnih gostiju u posezoni posebno s tržišta Njemačke, Velike Britanije, Austrije, Slovenije, ali i SAD-a i Francuske. Pojačane promotivne aktivnosti, na inozemnim, ali i domaćem tržištu usmjerili smo upravo na pred i posezonu u kojima ima prostora za održivi rast turističkog prometa. Iznimno dobrim listopadskim rezultatima doprinijele su i brojne aviolinije, odnosno duži period zrakoplovne povezanosti koji Hrvatsku povezuje s našim najvažnijim tržištima - izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Hrvatska u rujnu s manje turista i noćenja nego prošle godine
Hrvatska u rujnu s manje turista i noćenja nego prošle godine

Dodajmo kako je u listopadu ostvareno 1,2 milijuna dolazaka i 3,9 milijuna noćenja, što u odnosu na isti mjesec prošle godine predstavlja rast od 8 posto u dolascima i noćenjima. U listopadu je najviše noćenja ostvareno u destinacijama Dubrovnik, Zagreb, Split, Zadar i Poreč.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
Auuu... opasni minusi. Evo kada stiže snijeg u vaš kraj. HAK poslao upozorenje za vozače!
I DO -8°C U HRVATSKOJ

Auuu... opasni minusi. Evo kada stiže snijeg u vaš kraj. HAK poslao upozorenje za vozače!

U većini zemlje danas se očekuju nepovoljne vremenske prilike. U Gorskom Kotaru i Lici gusti snijeg, u Dalmacija jaka bura, mraz i led na sjeveru zemlje, grmljavinsko nevrijeme u Dubrovniku...
Čini se da je ta ljubav umrla. Što bi to Ursula mogla zamjeriti pompoznom Plenkoviću?
NEŠTO NIJE U REDU

Čini se da je ta ljubav umrla. Što bi to Ursula mogla zamjeriti pompoznom Plenkoviću?

NOVI EXPRESS Jedno pismo, bez rukom upisanih kurtoaznih riječi šefice Europske komsije, otvorilo je niz konfabulacija u odnosu najmoćnije žene u Europi prema premijeru male države na granici Unije