U prvom tromjesečju najviše su podigli cijene na najvećem, sjevernoameričkom tržištu, za 8,5 posto. Među pojedinačnim proizvodima izdvaja se hrana za kućne ljubimce, čije su cijene podignute za 7,7 posto
Iako su podigli cijene, Nestle kaže da im je skočila prodaja
Švicarski prehrambeni div Nestle preliminarno je u četvrtak izvijestio da je povećao prodaju u prvom tromjesečju, istaknuvši da je potražnja bila stabilna unatoč višim cijenama kojima su nadoknađivali više troškove.
Ukupni prihod porastao je u prvom tromjesečju 5,4 posto, na 22,2 milijarde švicarskih franaka (21,5 milijardi eura).
Stopa organskog rasta, koja isključuje promjene valutnih tečajeva i akvizicija, iznosila je 7,6 posto, uz udio cijena od čak 5,2 posto. Udio "realnog internog rasta" iznosio je 2,4 posto.
U Nestleu ističu da zasada uspijevaju prenijeti više troškove na kupce.
"Odgovorno smo podigli cijene i svjedočili kontinuiranoj potražnji. Troškovi i dalje ubrzano rastu, što će zahtijevati daljnju prilagodbu cijena i ublažavanje posljedica tijekom godine", dodali su.
U prvom tromjesečju najviše su podigli cijene na najvećem, sjevernoameričkom tržištu, za 8,5 posto. Među pojedinačnim proizvodima izdvaja se hrana za kućne ljubimce, čije su cijene podignute za 7,7 posto.
U najvećoj kategoriji Nestleovih proizvoda koja uključuje kavu cijene su porasle 4,9 posto.
Potvrdili su da u ovoj godini očekuju stopu organskog rasta od oko pet posto i temeljnu maržu operativne dobiti između 17 i 17,5 posto. U 2021. godini iznosila je 17,4 posto.
"Organski rast sada isključuje rusku regiju, s obzirom na značajno poremećene tržišne prilike i Nestleovu odluku da se usredotoči na isporuku osnovnih prehrambenih proizvoda", objavila je grupa.
Nestleov prihod u Rusiji iznosio je prošle godine 1,7 milijardi franaka.
Kompanija Rusiji isporučuje još samo formule za dojenčad i medicinsku prehranu, unatoč kritikama radnika u Ukrajini, napominje Reuters.