Hrvatski učenici postižu bolje rezultate u prirodnim predmetima i matematici nego 2011. godine. Dječacima brojevi leže više nego djevojčicama, pokazalo je to međunarodno istraživanje
Istraživanje pokazalo: Dečki su ipak bolji od cura u matematici
Dječacima brojevi leže više nego djevojčicama, pokazalo je to međunarodno istraživanje TIMSS 2015. o trendovima u znanju matematike i prirodoslovlja koje je provedeno u Hrvatskoj u četvrtim i osmim razredima osnovne škole te u četvrtim razredima srednje škole.
U istraživanjima TIMSS 2015. sudjelovalo je više od 600.000 učenika iz 57 zemalja, uključujući približno 4000 učenika četvrtih razreda iz 163 osnovne škole u Hrvatskoj. Hrvatski su učenici u školskoj godini 2014/2015. bili uspješniji u matematici od vršnjaka koji su testirani 2011. godine. U novom istraživanju postigli su iz matematike 502 boda, što je na sredini međunarodne ljestvice, koja iznosi 500 bodova.
U prirodoslovlju su postigli 533 boda, navode u Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja (NCVVO), koji je predstavio rezultate TIMSS 2015. Dječaci su ostvarili statistički značajno bolje rezultate u matematici od djevojčica, posebice u domeni zaključivanja (za koju razlika iznosi 20 bodova). Nacionalni prosjek za dječake iznosi 508 bodova, a za djevojčice 496 bodova, što je značajnih 12 bodova manje, navode stručnjaci u NCVVO-u.
- Ova međunarodna istraživanja omogućavaju nam da kontinuirano pratimo što se događa u obrazovnom sustavu, koji su naši utjecaji da obrazovni sustav usporedimo s drugima i što moramo činiti krećemo li naprijed ili negdje zaostajemo negdje, a istodobno provodimo i nacionalna istraživanja u kojima detaljnije pratimo što se događa u obrazovnom sustavu - ističu u Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja.