Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Imate priču? Zovite i šaljite! 099/224-2424 za WhatsApp, Viber, MMS, SMS email: reporter@24sata.hr telefon za čitatelje: 01/24-24-242
0 komentara

Korona je Facebooku dala više korisnika, oglasa je sve manje

Očekuje se tako negativan utjecaj na internetsko oglašavanje budući da mnogi klijenti odustaju od marketinških kampanja, a u segmentu ciljanog oglašavanja vlada kaos

Foto: Dreamstime
0 komentara

Facebook je izvijestio da zbog pandemije korona virusa bilježi više korisnika dok su mu se prihodi od oglašavanja smanjili.

Glasovne poruke i videopozivi na Facebookovom Messengeru i WhatsAppu više su nego udvostručeni na područjima teško pogođenima novim koronavirusom, objavili su Facebookovi čelnici. 

Foto: Dreamstime

- Kako se pandemija širi i sve više ljudi održava međusobni razmak, paralelno ih sve više koristi naše aplikacije - rekli su zamjenik predsjednika odjela analitike Alex Shultz i zamjenik predsjednika inženjerskog odjela Jay Parikh

Najviše je porastao broj korisnika Facebookovih besplatnih usluga razmjene poruka koje ne ostvaruju prihode od oglasa, dodali su.

- Ne naplaćujemo mnoge usluge kod kojih bilježimo pojačanu aktivnost a paralelno smo primijetili slabljenje našeg poslovanja s oglasima u zemljama koje provode agresivnije mjere za suzbijanje širenja COVID-19 - stoji u njihovoj objavi.

Tako naglo okretanje "obitelji" Facebookovih usluga i internetskog sektora općenito još nije viđeno, zaključili su Parikh i Schultz.

ČIJA VAM JE NAJBOLJA? Moda u doba korone: Kupuju se brendirane i maske s kristalima

Facebook ima više od dvije milijarde korisnika, a spada među brojne tvrtke koje očekuju teške posljedice u poslovanju zbog aktualne krize. Pandemija je već promijenila mnoge navike korisnika Interneta i potrošača.

Očekuje se tako negativan utjecaj na internetsko oglašavanje budući da mnogi klijenti odustaju od marketinških kampanja a u segmentu ciljanog oglašavanja vlada kaos.

Twitter je početkom tjedna povukao procjenu dobiti u tekućem tromjesečju, navodeći kao razlog utjecaj pandemije na prihode od oglašavanja, iako se rasprava o krizi dobrim dijelom vodila upravo na toj društvenoj mreži.

ZBOG EPIDEMIJE I POTRESA 24 sata dostupni psiholozi na novoj Mreži telefonskih linija...

Sada očekuju da će prvo tromjesečje zaključiti s gubitkom i manjim prihodima.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message