Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
241 komentara

Lesar: Nisam ga objavom htio uništiti, nego upozoriti ostale

Vlasnik restorana navodi da je čak razmišljao i o tužbi, ali odvjetnica mu je rekla da to nema smisla jer je 80 posto svih objava u njegovu korist. 'Lesar je sebi zabio autogol', smatra vlasnik restorana

Video: 24sata Video
241 komentara

POGLEDAJ VIDEO:

[video: 1196083 / ]

Rezervirao sam stol i po dolasku me konobarica prepoznala i rekla da bi im bila čast da kuhar kuha ekskluzivno za nas. Kada gosti ne biraju s menija, kuhar mora znati koja je količina dovoljna. Nas je bilo četvero i hrane je bilo previše. No, račun je bio kap koja je prelila čašu. Nije problem visok iznos računa, 2710 kn, nego što su nam zaračunate dvije ledene kave i škampi na žaru koji nikada nisu bili na stolu - kazao je Nikola Lesar, pobjednik showa 'Masterchef', za Jutarnji list.

Naime, nastavila se prepirka između njega i vlasnika restorana na Rabu, zbog visokog računa kojeg je Lesar dobio, a koji je izazvao veliki interes javnosti

Lesar je kazao da je sve htio riješiti telefonski po odlasku iz restorana jer se nije htio žaliti pred gošćom s Tajlanda.

- Nazvao sam vlasnika koji me uputio na konobaricu koja nas je služila jer on nije bio upućen. Konobarica mi se ispričala i htjela je iz svog džepa sve platiti, no meni je bilo jasno da tu situaciju, propust od 500 kuna, ne mogu riješiti s njom, već s vlasnikom ili menadžerom restorana - rekao je Lesar i dodao da je vlasniku objasnio da želi natrag 500 kn ili će objaviti fotografiju računa na Facebooku, a vlasnik je zatim spustio slušalicu.

- Jesam, burnije sam reagirao nakon što mi je prijetio rekavši da imam pet minuta da mu vratim novce ili će me uništiti preko medija. Rekao sam mu da je slobodan učiniti što želi. Ja sam ugostitelj 40 godina! To nije bio nastup civiliziranog čovjeka - kazao je vlasnik restorana za Jutarnji list.

Dodaje kako je Lesar imao kraljevski tretman, te da ga je konobarica prepoznala i trudila se oko njih dva sata. Navodi da je platio karticom i otišao, te ga je tek nakon sat i pol nazvao jer ima prigovor. Vlasnik restorana navodi kako je Lesaru najviše zasmetala cijena sirovih škampa od 450 kuna, ali tvrdi: 'Kod mene i sirovi i pečeni škampi stoje isto, škampi su uvijek škampi'.

No, Lesar se s tim ne slaže.

- Ne može se isto naplatiti riba na tanjuru s kriškom limuna i pečena riba u koju je uložena radna snaga kuhara, ulje, plin, začini... - smatra Lesar i dodaje da račun nije objavio s ciljem da uništi restoran.

- Objavio sam račun iz nezadovoljstva kako bih upozorio ljude - objašnjava i dodaje da ima podršku većine vrhunskih kuhara i mještana Raba.

Vlasnik restorana navodi da je čak razmišljao i o tužbi, ali odvjetnica mu je poručila kako to nema smisla jer je 80 posto svih objava u njegovu korist.

- Lesar je sebi zabio autogol - rekao je ugostitelj.

Zanimljivo, na TripAdvisoru sporni restoran doista stoji jako loše. Tamo su gosti, mahom turisti, ostavili 227 recenzija, a ukupna ocjena restorana je tek 1,5 od mogućih 5.

- Te ocjene nemaju utjecaja jer uspješno opstajemo već 35 godina. Mi smo 20 posto skuplji jer smo na top-lokaciji u elitno uređenoj gradskoj loži staroj 800 godina. Puno je više zadovoljnih gostiju, ali oni ne ostavljaju recenzije - rekao je vlasnik restorana za Jutarnji list.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message