Nik Titanik kaže da planiraju globalnu kampanju koja će svemirske letove približiti i širim masama. On i S. Mareković kreću u lobiranje u V. Britaniju
Na komercijalne letove u svemir zvat će Nik Titanik
Na konferenciji Google Lunar X Prize, 4. i 5. listopada, na otoku Isle of Man u Velikoj Britaniji svoje ideje predstavit će kreativni dvojac Nikola Plečko poznatiji kao Nik Titanik i Siniša Mareković, i to kao predstavnici kreativnog studija “TitanikMareković”.
- Planiramo globalnu kampanju koja će svemirske letove približiti i širim masama. Saznali smo da ljudi uključeni u tzv. Space Business za to traže otkvačeni tim kreativaca. Prepoznali smo se, izradili storyboard i krećemo u lobiranje - rekao je Nik Titanik.
Zasad su jedini marketinški tim u svijetu koji je krenuo u akciju za tu kampanju.
- Sve je to još neslužbeno. Zapravo, idemo upoznati ljude, predstaviti se u najboljem svjetlu kako bi nas na kraju i službeno izabrali - zaključio je Nik Titanik.