Obavijesti

Promo sadržaj

Na Pikniku za školarce curice postaju princeze

Na Pikniku za školarce curice postaju princeze
10

Za mališane koji u subotu, 15. rujna, na Piknik za školarce dođu u Disneyevim kostimima, Jana priprema nagrade, a moći će sudjelovati i u Janinom princess partyju

Djeco i roditelji, želite biti na najboljoj zabavi ovoga vikenda? Tada se svakako uputite na Zagrebački Velesajam, gdje se od 14. do 16. rujna održava Growing up, sajam radosti bez granica za djecu i roditelje. Tijekom trodnevnog programa, roditelji, djeca, bake, djedovi će uz zabavu, ples i pjesmu moći posjetiti brojne edukativne, sportske, kreativne i gastro aktivnosti. A u sklopu Growing upa, u subotu, 15. rujna, u 10 sati, počinje Piknik za školarce, manifestacija koja svake godine okuplja učenike i njihove roditelje, učitelje, profesore i ostale posjetitelje s ciljem proslave početka još jedne školske godine.

Bit će tu svega za sve one koji žele kvalitetno provesti zajedničko vrijeme - od robotike i brojnih sportskih aktivnosti, do Joomboos meetupa, gastro radionica te predstave Zdravoljupci.
Uz to na samom Pikniku, Zdravoljupci će se družiti i s najpoznatijim youtuberima s Joomboosa: Two Crazy Beauties, Fran i Borna i Nika Pavičić i LayZ smislili su različite izazove u koje je školarci mogu uključiti.
Piko u suradnji s chefom Markom Dravincem i Ugostiteljsko turističkim učilištem organizira natjecanje u izradi omiljenog sendviča, a  poznati Youtuber LayZ upoznat će djecu s Gospodinom Rajkom iz Zvijezda ketchup spota. 

Detaljan program možete pogledati ovdje.

 

Za mališane koji dođu u Disneyevim kostima kao princeze i kraljevići, Jana priprema nagrade, a moći će sudjelovati i u Janinom pikniku za princeze. Djeca mogu doći i u nekom od elemenata Disneyevih kostima. Za djevojčice je osigurano sve da bi se osjećale kao prave princeze. Profesionalna šminkerica uredit će ih baš onako kako požele, a za uspomenu će se moći i fotografirati. Uz to, u Jana Disney korneru mališani mogu sudjelovati u likovnoj radionici. 
Jana, osim što promovira važnost pijenja vode i u najmlađoj dobi, priključuje se i globalnom Disney trendu koji potiče djevojčice cijelog svijeta da budu ono što jesu i razvijaju svoje vrline i talente. Svaka od šest princeza na novim Jana bočicama, ima poseban talent i poruku za djevojčice. Isto tako, sve naše male gošće na Pikniku za princeze mogu se fotografirati s ovim prekrasnim porukama.

Za što sretniji povratak u školu, Sport Vision pripremio je promotivne školske Champion komplete po super cijeni. Opremite svog školarca od glave do pete kompletom koji sami birate i pri tome dodatno uštedite. Posjetite Sport Vision webshop ili neku od trgovina dijeljem Hrvatske.

Plus! Sudjelujemo u velikoj akciji  "Torbake za đake" gdje prikupljamo torbe za učenike, ponajviše prvašiće, koji su ovu školsku i nastavnu godinu započeli bez osnovnog školskog pribora.  Svi koji žele podržati ovu akciju mogu poslati novu ili korištenu školsku torbu mogu je donijeti u subotu na Piknik za školarce ili poslati poštom na adresu: POU KORAK PO KORAK,  ILICA 73, 10000 ZAGREB.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve