Obavijesti

News

Komentari 100

24sata na mjestu pada MiG-a: Vojska sve ogradila. Poznato i stanje pilota. Jedan je operiran

24sata na mjestu pada MiG-a: Vojska sve ogradila. Poznato i stanje pilota. Jedan je operiran

MiG dvosjed srušio se u blizni Slatine na trenažnom letu u utorak poslijepodne. Oba pilota su se katapultirala i preživjela. U bolnici su

NAJBITNIJE INFORMACIJE

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Live
Sortiranje događaja
23.38

Deur: Tijekom nabave Rafala su zastupnici pokazali da nemaju razumijevanja

Potpredsjednik Odbora za obranu Ante Deur poželio je pilotima brz oporavak te dodao kako se tijekom nabave Rafala vidjelo kako se prema tome pristupa s nerazumijevanjem. 

- Naše kolege zastupnici su govorili da trebamo više škola i vrtića, što je nepobitno i jasno, trebamo bolnice. Sve je to jednom društvu jako bitno, ali sigurnost jedne države koja je izašla iz rata... Neminovno je da moramo graditi sigurnost, i da bi imali sigurnost jasno je da moramo raditi na obrani. Ne možemo se osloniti ni na koga, moramo biti jaki i sposobni - poručio je u HTV-ovoj emisiji Otvoreno. 

VIŠE PROČITAJTE OVDJE 

18.48

Štimac: Pronašli su crnu kutiju, ne sumnjam da će utvrditi uzrok pada 

Član Hrvatskog generalskog zbora i bivši čelnik HRZ-a Josip Štimac je za N1 komentirao pad zrakoplova kod Slatine. 

- Ne bih rekao da se radi o dotrajalosti, zrakoplovi padaju. U zrakoplovstvima se događaju otkazi, zamori materijala, dolazi do nesreća. Prošli smo jako dobro jer su piloti ostali živi - rekao je. 

Štimac je rekao kako je ratno zrakoplovstvo vrlo složena tehnološka cjelina te da uvijek može doći do problema. Napomenuo je i kako Hrvatska ima dobru pilotsku školu. 

- Motivacija pilota prije nego je došlo do nabavke Rafalea opadala je, nisu bili zainteresirani. Inače imamo dobru pilotsku školu, ali ne treba zanemariti aeroklubove, oni su rasadnici novih pilota gdje se mladi motiviraju - rekao je. 

Što se tiče nesreće, Štimac je rekao kako ne sumnja da će se utvrditi uzrok. Istaknuo je i da su pronašli crnu kutiju. 

18.17

Rekonstrukcija pada 

Četiri duge minute trajala je agonija pilota pukovnika Zvonimira Milatovića i bojnika Ivana Lukana dok su na nebu iznad Hrvatske pokušavali osposobiti MiG-21UMD prije nego što su odlučili katapultirati se iznad šume.

VIŠE PROČITAJTE OVDJE 

17.05

Selak o katapultiranju pilota

Umirovljeni pilot i brigadir Ivan Selak komentirao je pad MiG-a i katapultiranje pilota. On se tijekom svoje pilotske karijere nije se morao katapultirati.

VIŠE PROČITAJTE OVDJE 

15.00

To su ipak zrakoplovi stari 40 godina. Oni su odavno na isteku svojih resursa. Sretna je okolnost da su piloti preživjeli i da zrakoplov nije pao u naseljeno mjesto. Nasreću, sve je dobro završilo. Što se tiče pilota, oni moraju na nečemu letjeli. Znamo da je jedna ekipa otišla u Francusku na obuku na Rafaleima, kada dođu Rafalei, onda će situacija biti drugačija. Piloti se moraju na nečemu uvježbavati, rekao je analitičar Marinko Ogorec u razgovoru za N1.

- Biste li vi sjeli i vozili auto star 40 godina? Oni se održavaju, to je činjenica, ali vi nikad ne znate što se može dogoditi - kaže i slaže se kako četiri nesreće MiG-a u 26 godina nisu tako puno.

- Mi nemamo puno tih zrakoplova. Naši piloti ne lete prečesto. Tako da četiri zrakoplova koja su pala u tom razdoblju nije tako puno. Situacija se dogodi, ne postoji savršeni stroj. Zrakoplov može biti pregledan i dobro održavan, ali nesreća se ne dogodi - rekao je.

Komentari 100