Obavijesti

News

Komentari 28

Nije bilo mjesta i zato je živ: Trebao sam i ja biti u avionu...

Nije bilo mjesta i zato je živ: Trebao sam i ja biti u avionu...
6

Andrej Kolarić vozio je u Zlinu 242 prijatelja, poginulog Sinišu Pačića, do Medulina. Tamo ih je čekao Goran Dobrić, kojeg je Siniša planirao odvesti na kratki let

VIDEO

Siniša i Goran uzletjeli su s osmjehom na licu. Nisam išao s njima jer tri čovjeka ne mogu stati u taj mali sportski avion. Siniša i ja planirali smo nastaviti naš let kasnije, govori nam Andrej Kolarić, koji još ne može vjerovati da je njegov prijatelj skončao na tako tragičan način.

- Nemojte me pitati kako sam. Ni ne znam kako se osjećam, potpuno sam slomljen. Siniša je bio moj prijatelj, instruktor, izvrstan pedagog. Živio je za letenje - priča nam Andrej Kolarić.

On je te nedjelje sa Sinišom trebao letjeli rutu Zagreb - Kamnik - Lesce - Bovec - Portorož - Medulin - Lošinj - Bosanska Dubica - Zagreb.

'Ne znam što je pošlo po zlu'

Trebao je to biti izlet za pamćenje, ali pretvorio se u užas. Nema više Siniše, koji je živio za let, koji je sve prodao da bi zaradio za sve licence instruktora. Nema mog prijatelja, kaže shrvani Andrej

- Nije mi jasno kako su se srušili samo 300-tinjak metara od ACI marine u Pomeru, kako je Siniša mrtav, a prije samo nekoliko trenutaka uzletio je s prijateljem s kojim se dogovorio da će ga provozati. Ne znam što je pošlo po zlu - govori nam Kolarić, kojeg smo zatekli na medulinskom sportskom aerodromu.

- Čekali smo u Medulinu da dođe Dobrić, otac dvoje djece. Uzletjeli su sretni, a nakon samo nekoliko minuta obojica su bili mrtvi. Dobrića sam prvi put upoznao u Medulinu, bio je Sinišin prijatelj. Kad sam čuo da su pod vodom, mrtvi, tražio sam načina da dođem do mjesta tragedije.

Osjećao sam potrebu vidjeti gdje su pali, svjedočiti izvlačenju tijela, posebno prijatelja Siniše - kaže Kolarić, koji je također pilot i iza sebe ima više od 100 sati leta.

'Ne znam hoću li više letjeti, iako nema ljepšeg osjećaja' 

- Trebao je to biti izlet za pamćenje, ali pretvorio se u užas. Nema više Siniše, koji je živio za let, koji je sve prodao da bi zaradio za sve licence instruktora. Nema mog prijatelja. Ne znam više hoću li letjeti, iako nema ljepšeg osjećaja - šokiran je Kolarić, koji tvrdi da je mali sportski zrakoplov Zlin 242, kojim su obojica letjela, bio u izvrsnu stanju. Imao je samo 400 sati leta od oko 2500 predviđenih. 

Proizveden je 1999. u Češkoj te je, kaže Kolarić, bio odličan avion koji je prošao kompletan godišnji pregled. 

Vodanović: Avion je bio potpuno ispravan

Glavni istražitelj za zrakoplovne nesreće Dinko Vodanović kazao je da je avion bio potpuno ispravan, uredno registriran te da je poginuli instruktor Pačić imao sve potrebne dozvole. Zrakoplov, koji se zabio u more i potonuo na sedam metara dubine, izvadili su iz mora.

- Uz naše stručnjake, pozvat ćemo i češkog eksperta da sudjeluje u istrazi jer ništa ne smijemo prepustiti slučaju - rekao je Vodanović.


Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 28
VIDEO

Pogledajte veliko nevrijeme koje ide prema Hrvatskoj!
RADARSKE SLIKE

Pogledajte veliko nevrijeme koje ide prema Hrvatskoj!

DHMZ je ranije objavio upozorenje i žuti alarm za grmljavinsko nevrijeme za sve regije u Hrvatskoj osim za dvije. Sad su to promijenili i samo gospićka regija označena je zelenom

Grmljavinsko nevrijeme udarit će Hrvatsku! Sigurne samo dvije regije. Nestabilno i sutra...
PROGNOZA

Grmljavinsko nevrijeme udarit će Hrvatsku! Sigurne samo dvije regije. Nestabilno i sutra...

Za četvrtak i petak prognoziraju dosta nestabilno vrijeme, pogotovo četvrtak kad je za skoro cijelu Hrvatsku upaljen žuti alarm zbog grmljavinskog nevremena
Detalji napada poskoka kod Vrgorca: 'Mama je bila smirena, u Splitu su joj dali terapiju'
'STABILNO JE'

Detalji napada poskoka kod Vrgorca: 'Mama je bila smirena, u Splitu su joj dali terapiju'

Ono što je zanimljivo je da se otrovnica kreće u radijusu od pedesetak metara i da nikada nije sama. Pravilo kako je uglavnom njeno stanište u kamenjaru više ne vrijedi jer se može pronaći i u gustoj šumi gdje je hladovina