Obavijesti

News

Komentari 0

Novi globalni slogan Deutsche Telekom grupe kreirao je hrvatski tim

Novi globalni slogan Deutsche Telekom grupe kreirao je hrvatski tim

Connecting your world. prvi je unificirani slogan cijele Deutsche Telekom grupe, najvrjednijeg europskog branda

Hrvatski Telekom, dio Deutsche Telekom grupe, ima novi krovni slogan Connecting your world. koji povezuje sve članice jedne od najvećih svjetskih telekom grupacija u dodatnoj posvećenosti korisnicima i pružanju što kvalitetnijeg iskustva u digitalnom svijetu. Novi globalni slogan osmislio je brand tim Hrvatskog Telekoma.

Connecting your world. prvi je unificirani, krovni slogan u povijesti Deutsche Telekom grupe koji će se u originalnom formatu primjenjivati u svim članicama Grupe. Novi slogan odražava poziciju T-branda kao istinski globalnog branda, najvrjednijeg europskog branda te 11. najvrjednijeg branda na svijetu.

„Na našem putovanju na kojem želimo postati vodeći digitalni telekom želimo izgraditi globalno uspješan brand za digitalizaciju naših privatnih i poslovnih korisnika. Novim sloganom ponovno naglašavamo svoju strast i poziciju optimističnog i kredibilnog partnera u ovim izazovnim vremenima, pri čemu ovaj slogan utjelovljuje naše uvjerenje kako svatko imati pravo biti dio digitalnog svijeta, održivog djelovanja i društvene povezanosti“, izjavio je Ulrich Klenke, glavni izvršni direktor za brand Deutsche Telekoma, istaknuvši Branku Bajt, direktoricu Branda Hrvatskog Telekoma kao autoricu slogana.

Stalna povezanost u digitalnom svijetu danas je preduvjet kvalitetnog života i poslovanja te svrha poslovanja Hrvatskog Telekoma, što novi krovni slogan DT grupe savršeno utjelovljuje. Connecting your world. predstavlja obećanje korisnicima da su oni, njihove potrebe i zadovoljstvo u fokusu svega što HT radi i polazišna točka kod kreiranja novih proizvoda i usluga. Kao dio jedne od vodećih svjetskih telekom grupacija, Hrvatski Telekom je u poziciji kreirati i sudjelovati u razvijanju modernih digitalnih platformi, rješenja i proizvoda koji korisnike povezuju s neograničenim mogućnostima koje digitalizacija pruža.

„Iznimno smo ponosni što je naš brand slogan na kraju, nakon testiranja na svim DT tržištima, u globalnoj konkurenciji pobijedio. S Connecting your world. pokazujemo kako smo više od telekoma i da s razlogom pružamo najbolje korisničko iskustvo, da smo brand kojeg korisnici najviše vole i kojeg biraju, ali prije svega da težimo biti još bolji. Digitalni svijet nam donosi potpuno nove mogućnosti povezivanja i tu je ključna naša uloga pouzdanog partnera koji još čvršće potiče zajedništvo unutar obitelj, s našim prijateljima i najdražima, s ljudima u našim zajednicama u kojima živimo i radimo“, izjavila je Branka Bajt, direktorica Sektora za Brand Hrvatskog Telekoma.

Novi slogan ujedno odražava i lidersku poziciju Hrvatskog Telekoma koji je u Hrvatskoj danas lider u pogledu najbolje mreže, korisničkog iskustva i sadržaja, a ima i status najboljeg poslodavca u industriji, što potvrđuju brojna priznanja i neovisna mjerenja.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Bitka majke iz Pule. Mileva nije bolje ni nakon transplantacije: 'Samo želim u šetnju sa sinom'
NAJTEŽA BORBA

Bitka majke iz Pule. Mileva nije bolje ni nakon transplantacije: 'Samo želim u šetnju sa sinom'

Mileva (27) zbog rijetke bolesti ne može micati nogama, a sin (2) je stalno zove i treba. Već godinu i pol dane provodi na dijalizi, ali čini se kao da nema pomaka. Najveća božićna želja joj je zdravlje zbog sinčića i muža
To se zove sreća! Nije pogodio ništa i osvojio je 80 tisuća eura na lutriji, evo gdje ide dobitak
ODIGRAO DVIJE KOMBINACIJE

To se zove sreća! Nije pogodio ništa i osvojio je 80 tisuća eura na lutriji, evo gdje ide dobitak

U večerašnjem izvlačenju nije pogodio izvučene brojeve te je za uplaćenih 2,60 eura dobio 80.000,00 eura