News

Komentari 62

Poštari troše svoje aute da bi na vrijeme stigli paketi, a umjesto da plati gorivo, HP ih - kažnjava

Poštari troše svoje aute da bi na vrijeme stigli paketi, a umjesto da plati gorivo, HP ih - kažnjava

Paketa je previše da bi ih poštari u jednom jutru sve prenijeli na motoru. Ali ako ih ne dostave, dobit će otkaz. Ako koriste svoj auto i plaćaju vlastito gorivo, bit će kažnjeni. Što bi trebali učiniti?

Zbog pandemije koronavirusa povećan je broj internetskih narudžbi, a kao da to nije već zadalo muke dostavljačima, stiglo je i božićno vrijeme u kojem se tradicionalno naručuje najviše paketa u godini.

Poštari s kojima smo razgovarali prisiljeni su nositi pakete u prtljažnicima vlastitih automobila. U torbe jedva da im stanu računi, poslovne čestitke i rijetka pisma. A u prtljažnike motora eventualno paketi za samo jedan neboder naših tričarija s eBaya i AliExpressa.

Zato neki poštari troše svoje gorivo, vlastite aute, a poslodavac im to ne želi refundirati.

Hrvatsku poštu upitali smo čemu takvo ponašanje.

Na pitanje: Kako bi poštari, po vašem mišljenju, trebali prenijeti na stotine paketa u jednom jutru ne koristeći automobil?, odgovorili su:

- Poštarima su za rad osigurana sva potreba sredstva. Ako prilikom dostave koriste privatna vozila, radi se o sporadičnim slučajevima koji su, uz to, protivni propisima te se strogo kažnjavaju - poručili su iz uprave pošte.

Dakle, osim što im ne planiraju nadoknaditi troškove korištenja privatnog vozila koje moraju imati ako žele dostaviti pakete na vrijeme i tako sačuvati posao, poslodavac ih upravo zbog korištenja njihovih automobila želi sankcionirati.

Na dodatno pitanje kako ih konkretno kažnjavaju, nisu dali odgovor.

Hrvatska pošta ima preko 2500 poštara i oko tisuću vozila na četiri kotača u koja spadaju i dostavni međugradski kamioni kojima se poštari ne služe i službena vozila uprave.

Govorimo o najmanje 1500 poštara prisiljenih na motorima i biciklima nositi više paketa nego ikada.

Koronavirus je drastično povećao narudžbe s interneta, a dostavni proces je ionako bio preopterećen, posebno u prosincu.

 

Najčitaniji članci